Performancing Metrics

فاصله یک قدمی دی‌ کاپریو با اسکار! | اتاق خبر
کد خبر: 318343
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 16:13
پس از گلدن گلوب، دی‌کاپریو با فیلم سینمایی «بازگشته» نیز به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد دست یافت.

به گزارش اتاق خبر، پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیگر مرد در مراسم گلدن گلوب 2016، لئوناردو دی‌کاپریو توانست در شصت و نهمین دوره جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون بریتانیا (بفتا) نیز جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

 
دی‌کاپریو در این دوره با برایان کرانستون (فیلم سینمایی ترامبو)، ادی ردمین (فیلم سینمایی دختر دانمارکی)، مت دامون (فیلم سینمایی مریخی) و میشل فاسبندر (فیلم سینمایی استیو جابز) به رقابت پرداخت.
 
حضور دی‌کاپریو در سرمای شدید و یخبندان در آرژانتین و کانادا برای فیلمبرداری این اثر، از دلایل اصلی انتخاب او به شمار می‌آید.
 
لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر 41 ساله هالیوود تا کنون 161 بار نامزد دریافت جایزه در جشنواره‌های مختلف فیلم از آغاز فعالیت هنری‌اش از سال 1989 میلادی شده است؛ اما با وجود به دست آوردن 44 جایزه تا کنون نتوانسته جایزه اسکار آکادمی هنرهای سینمایی را از آن خود کند.
 
«بازگشته» به کارگردانی «آلخاندرو گوانزالز ایناریتو» که از 25 دسامبر 2015 میلادی به روی پرده رفته، جدیدترین حضور سینمایی دی‌کاپریو است که وی به خاطر آن جزو نامزدهای اسکار 2016 نیز قرار گرفته است.
 
هشتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار 2016 میلادی، کمتر از دو هفته دیگر 28 فوریه در سالن «دالبی» تئاتر لس آنجلس برگزار می‌شود.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید