Performancing Metrics

نشست امروز برخی اعضای اوپک با روسیه روبل را تقویت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 318381
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 01:50
صبح امروز وزرای نفت عربستان و روسیه و همچنین ونزوئلا نشستی را در دوحه قطر برای تصمیم‌گیری بازار نفت برگزار کردند که این مسئله باعث تقویت نفت و همچنین ارزش روبل شد.

اتاق خبر: وزرای نفت و انرژی عربستان و روسیه به همراه وزیر نفت ونزوئلا امروز در دوحه قطر نشستی دارند تا درباره کاهش عرضه نفت در بازارهای جهانی تصمیم بگیرند. کاهش عرضه نفت باعث افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی خواهد شد.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ به دنبال این خبر قیمت نفت برنت در بازارهای جهانی با 5 درصد افزایش به 35 دلار و 2 سنت معامل و قیمت روبل نیز تقویت شد.

وزیر نفت ونزوئلا سفرهای دوره‌ای به خاورمیانه برای دیدار با مسئولان نفت روسیه، عربستان، ایران، عراق، قطر را دوهفته پیش آغاز کرده است. تاکنون دیدارهایی با وزرای نفت عربستان و روسیه داشته و قرار است در روزهای آینده با مسئولان نفت ایران هم مذاکره کند.

روز گذشته دل‌پینو رئیس جمهور ونزوئلا با خوش‌بینی اعلام کرده بود به آینده مذاکرات نفتی با کشورهای اوپک و غیراوپک خوش‌بین است اما امروز وزیر نفت الجزیره گفته است بعید می‌داند مذاکرات نفتی برای کاهش عرضه که بین وزرای نفت عربستان و روسیه در جریان است به نتیجه‌ برسد چرا که کشورهای عضو اوپک برای عرضه بیشتر نفت رقابت می‌کنند و هیچ کدام نمی‌خواهند سهم خود را از بازار کم کنند.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید