Performancing Metrics

کرمان آماده برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و شکوهمند است | اتاق خبر
کد خبر: 318472
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 13:28
استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و شکوهمند در سطح استان فراهم شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در دویست و هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با قدردانی از مردم ولایتمدار کرمان در برگزاری مراسم دهه فجر اظهار داشت: حدود 3 هزار برنامه در سطح استان کرمان با کمترین هزینه و با استقبال خواب مردم اجرا شد.

وی بیان داشت: در استان کرمان اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و شکوهمند فراهم شده و فرمانداری‌ها آمادگی کامل را برای انتخابات دارند.

رزم‌حسینی عنوان کرد: هیئت‌های لازم تشکیل، آموزش‌های لازم به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات داده شده و شعب اخذ رای مشخص شده‌اند.

استاندار کرمان ادامه داد: در استان کرمان شاید افرادی که مدنظر گروه‌های سیاسی بودند، تایید صلاحیت نشدند، اما اشخاصی هستند که مردم می‌توانند انتخابات کنند و فضای رقابتی در استان به وجود آید.

وی تصریح کرد: انتخابات برای نظام و کشور بسیار مهم است که ما نقش مردم و حضور حداکثری آنها را در انتخابات داشته باشیم، به‌ویژه امسال که سال همدلی و همزبانی است.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: فعالان سیاسی استان با همدلی که میان آنها وجود دارد، هر هفته جلساتی را برگزار می‌کنند که اخلاق انتخاباتی و الزامات مربوط به اجرا انتخابات را هم‌اندیشی کنند.

وی با اشاره به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا گفت: امنیت، استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور مدیون شهدا بوده و این واقعیتی انکارناپذیر است.

استاندار کرمان با تاکید بر دیدار و سرکشی مدیران از خانواده شهدا و ایثارگران ابراز داشت: همه کشورها در برابر عظمت خانواده شهدا و ایثارگران سر تعظیم فرود می‌آورند.

رزم‌حسینی همچنین با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر جامعه اظهار داشت: رفع مسائل اجتماعی و فرهنگی نیازمند هم‌افزایی و هماهنگی برنامه‌های دستگاه‌های مختلف است.

وی با اشاره به طرح مثلث توسعه فرهنگی و اجتماعی استان افزود: همانگونه که در مسیر اجرای مثلث توسعه اقتصادی از ظرفیت همه دستگاه‌ها از جمله قضایی و ... استفاده شده‌ در مثلث توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز باید از تمام‌ ظرفیت‌ها بهره ببریم.

رزم‌حسینی عنوان کرد: شاید نتوان آسیب‌های اجتماعی را به صفر رساند، اما با همکاری و برنامه‌ریزی منسجم می‌توان زمینه کاهش این آسیب‌ها را فراهم کرد.

وی بیان داشت: مسائل و مشکلات را باید به اطلاع جامعه رساند تا همه به فکر چاره‌اندیشی باشند، آسیب‌های اجتماعی و ... یک شبه حاصل نشده است که بخواهیم به سرعت آنها را برطرف کنیم.

استاندار کرمان گفت: در دیداری که با حضور مسئولان استان روز گذشته با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست داشتیم، بعد از 20 سال برای نخستین بار عنوان شد که 25 درصد ریزگردهای کشور از تالاب جازموریان است.

رزم‌حسینی اظهار داشت: وقتی گزارش‌ها توسط کارشناسان ما ارائه می‌شد، همه متعجب بودند که چه تاکنون صحبتی در این زمینه عنوان نشده است.

وی ابراز داشت: مشکلات جامعه ما جدی است و باید همه آحاد جامعه برای رفع آن همکاری داشته باشند.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید