Performancing Metrics

پرواز جدیدترین هواپیمای شناسایی روسیه در سوریه | اتاق خبر
کد خبر: 318492
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 02:10
ایرنا نوشت: پایگاه بین المللی «فلایت رادار24» (FlightRadar24) از ورود جدید ترین هواپیمای شناسایی روسیه به سوریه برای مشارکت در عملیات بمباران تروریست ها در سوریه خبر داد.

اتاق خبر - خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از پایگاه فلایت 24 که پروازهای هواپیماها را زنده نشان می دهد، اعلام کرد: «توپولف 214 پ» جدیدترین هواپیمای شناسایی روسیه وارد پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه شده است.


به گزارش این سایت بین المللی، هواپیمای شناسایی روسی از فرودگاه نظامی کارخانه هواپیما سازی شهر کازان به سوریه اعزام شد. بنا به گزارش های انتشار یافته، نیروی هوا ـ فضای روسیه در زمان حاضر دارای دو فروند از این هواپیما های شناسایی است.
روسیه از هفتم مهر ماه گذشته در همکاری با ارتش سوریه و استفاده از یگان جنگی هوافضای خود در پایگاهه هوایی لاذقیه و فرودگاه حمیمیم شامل ده ها فروند بمب افکن سوخو، بالگردهای جنگی و همچنین شلیک موشک ار ناوها و زیردریایی ها چند هزار موضع تروریست ها را منهدم کرده و سبب زمین گیری گروه های تروریستی به ویژه داعش و آزاد سازی بسیاری از مناطق شده است.
گروه کشورهای غربی عربی ضد سوری به پیشگامی آمریکا و عربستان تروریست های تکفیری را تجهیز و تسلیح و برای براندازی حکومت سوریه و آغاز جنگ داخلی به این کشور اعزام کردند.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید