Performancing Metrics

۳۸ پروژه مدرسه‌سازی فعال در استان زنجان وجود دارد | اتاق خبر
کد خبر: 318493
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 07:42
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: هم‌اکنون ۳۸ پروژه مدرسه‌سازی فعال در استان زنجان وجود دارد و این پروژه‌ها از طریق اعتبارات استانی و ملی در حال ساخت است.

اتاق خبر-  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: هم‌اکنون ۳۸ پروژه مدرسه‌سازی فعال در استان زنجان وجود دارد و  این پروژه‌ها از طریق اعتبارات استانی و ملی در حال ساخت است.

علی عسگری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان، با اشاره به اینکه یک سوم مدارس استان زنجان غیر استاندارد هستند، افزود: خوشبختانه این سازمان نسبت به نوسازی مدارس تاکید جدی دارد. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان به ورود خیرین در بحث نوسازی مدارس اشاره کرد و یادآور شد: خیرین مدرسه ساز با احداث و یا نوسازی مراکز آموزشی علاوه بر رفع مشکلات فرهنگی در بحث ترویج احسان هم موثر باشند. 

عسگری تاکید کرد: هم‌اکنون ۳۸ پروژه مدرسه‌سازی فعال در استان زنجان وجود دارد و  این پروژه‌ها از طریق اعتبارات استانی و ملی در حال ساخت است.

وی افزود: اعتبار ابلاغی به نوسازی استان زنجان ۳۷ میلیارد تومان بوده است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان تصریح کرد: از آغاز مهر ماه تا کنون ۱۰ پروژه مدرسه‌سازی تحویل آموزش و پرورش داده شده و این تعداد پروژه شامل بیش از ۹۵ کلاس درس می‌شود.

عسگری افزود: در شهرستان طارم بیشتر فضاهای آموزشی فرسوده است و این اداره برای نوسازی این فضاها در سال آینده برنامه ریزی جدی دارد. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان افزود: مدارسی در استان وجود دارد که در زمان وقوع  حوادث غیر مترقبه ایمنی کافی ندارند و در این راستا برنامه هایی در خصوص ایمن سازی مدارس غیر ایمن  وجود دارد و اقداماتی هم در سالجاری انجام شده است. 

وی یادآور شد: تاکنون حرکت‌هایی دراین‌ زمینه  انجام شده و امیدواریم این حرکت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: این اداره کل برای پیشبرد اهداف خود در زمینه ساخت و تجهیز مدارس نیاز جدی به همراهی مجمع خیرین مدرسه‌ساز دارد.

وی گفت: باید رسانه ها در جذب خیرین برای ساخت مدرسه، با سازمان همکاری کنند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید