Performancing Metrics

شهرک های اقماری زنجان با کمبود تاکسی مواجه هستند | اتاق خبر
کد خبر: 318495
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 07:48
مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان:
مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان با اشاره به نیازسنجی های انجام شده برای حمل و نقل عمومی در این شهر، گفت: شهرک های اقماری زنجان با مشکل کمبود تاکسی مواجه هستند.

اتاق خبر- مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان با اشاره به نیازسنجی های انجام شده برای حمل و نقل عمومی در این شهر، گفت: شهرک های اقماری زنجان با مشکل کمبود تاکسی مواجه هستند.

مشهود میرابی با اشاره به اینکه ناوگان تاکسیرانی نیازهای مناطق مختلف استان زنجان را شناسایی کرده است، افزود: در این راستا در شهرکهای اقماری و جدید الاحداث  ناوگان تاکسیرانی توسعه می یابد. 

وی اظهار کرد: طی سال جاری ۳۵ دستگاه سمند، ۵۰ دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲۷ دستگاه ون در استان زنجان اضافه شده است. 

مدیر عامل شرکت تاکسیرانی زنجان گفت: این تعداد دستگاه ون نیز ظرفیت ۱۴ نفر را دارد و معادل سه دستگاه سواری است و این تعداد دستگاه در شهرک های اقماری تردد خواهند داشت. 

میرابی تاکید کرد:  هدف از افزایش تاکسی ون ها ارائه خدمات بهینه و دسترسی راحت مردم در شهرک های اقماری به ناوگان عمومی است. 

وی  با بیان اینکه شهرک های اقماری زنجان با مشکل کمبود تاکسی مواجه هستند، افزود: خوشبختانه با نوسازی ناوگان تاکسیرانی ارائه خدمات به مردم سهل تر می شود.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان گفت: در استان ۷۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شناسایی‌شده و تاکنون ۳۱۴ دستگاه نوسازی شده است. 

میرابی تصریح کرد: رانندگان از این فرصت به وجود آمده برای نوسازی خودرو خود استفاده کنند شاید دیگر این میزان تسهیلات ارزان‌قیمت و یارانه‌ای اتفاق نیفتد.

وی گفت: بیش از دو هزار و ۳۶۹ دستگاه تاکسی در مرکز استان زنجان فعالیت می کنند. 

 مدیرعامل شرکت تاکسیرانی زنجان با اشاره به اینکه سال آینده وضعیت ناوگان تاکسیرانی بهتر می شود، گفت: با افزوده شدن خودروهای جدید به ناوگان تاکسیرانی زنجان طی سال آینده کمبود تاکسی در شهرک های اقماری رفع خواهد شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید