Performancing Metrics

اخلاق انتخاباتی و پرهیز از اسراف در تبلیغات رعایت شود | اتاق خبر
کد خبر: 318499
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 14:12
امام جمعه رفسنجان:
امام جمعه رفسنجان بر رعایت اخلاق انتخاباتی و جلوگیری از اسراف در امر تبلیغات تأکید کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور عصر امروز در جلسه هم اندیشی پیرامون مسائل انتخابات اظهار داشت: به طور یقین سرنوشت مجلس و مردم به دست نمایندگان است و این جایگاه برای نمایندگان حساس است.

وی تصریح کرد: نماینده که انتخاب شد نماینده نظام است و برای کشور تصمیم‌گیری می‌کند.

رمضانی‌پور به نقل روایتی از رسول گرامی اسلام (ص) پرداخت و گفت: پیامبر اسلام (ص) خطاب به مردم فرمودند به انجام واجبات دینی خود ننگرید، بلکه به امانتی بیندیشید که در دست دارید و برای مردم باید کردار نیک و صادق را به کار گیرید.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: 37 سال از عمر پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و باید خود را پاسدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانیم و پیرو ولایت فقیه باشیم.

وی گفت: طبیعی است که هر چیز گرانبها دشمن دارد، لذا دشمنان ایران اسلامی در خارج از مرزها توطئه‌هایی علیه این کشور روا می‌دارند و در داخل ایران نفوذی‌هایی را تربیت کرده‌اند، لذا باید هوشیار باشیم تا دشمن از کشور اسلامی ایران سوء‌استفاده نکند.

رمضانی‌پور بر رعایت اخلاق انتخاباتی تأکید کرد و گفت: باید از زیاده‌روی و اسراف در امر تبلیغات جلوگیری کرد که در این صورت جوابگو نیست.

وی تصریح کرد: امیدواریم در سایه همدلی و همزبانی انتخاباتی سالم و پرنشاط در جامعه برگزار شود و نمایندگان اصلح به مجلس راه پیدا کنند.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید