Performancing Metrics

حضور در انتخابات برای حفظ دستاوردهای انقلاب ضروری است | اتاق خبر
کد خبر: 318504
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 16:30
حجت‌الاسلام بطحائی گلپایگانی در نطق انتخاباتی:
کاندیدای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تاکید کرد: همه اقشار مردم اعم از روحانیون و دانشگاهیان وظیفه دارند برای حفظ دستاوردهای انقلاب در انتخابات حضور یابند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید هاشم بطحائی گلپایگانی در نطق انتخاباتی خود که عصر امروز از شبکه تهران پخش شد، گفت: امروز جوانان ایران احساس دلسردی و دل‌آزردگی می‌کنند و در شیب تند سرنوشت و تکامل هستند.

وی افزود: قرآن بیان می‌کند که باید برای رسیدن به رحمت، از گذرگاه زحمت عبور کرد. همه انبیاء هم زحمت‌ها را پشت سر گذاشتند تا به رحمت رسیدند.

کاندیدای مجلس خبرگان تصریح کرد: من در سال ۱۳۳۵ یعنی ۶۰ سال پیش در یک خانواده مذهبی به دنیا آمدم و به فضل الهی توانستم تحصیلات حوزوی خود را پیگیری کنم و در کنار آن نیز تحصیلات کلاسیکی داشته باشم و با رتبه‌ای ممتاز، لیسانس خود را از آموزش عالی دریافت کردم.

بطحائی گلپایگانی با بیان اینکه خواستن، توانستن است، گفت: ۱۷ سال دبیر آموزش و پرورش قم در مقطع متوسطه بودم و دکترای خود را از دانشگاه تهران در رشته حقوق گرفتم و توانستم تحصیلات کلاسیکی را با موفقیت و با رتبه ممتاز بگذرانم. پس از دریافت دکترا، از آموزش و پرورش به آموزش عالی منتقل و عضو هیات علمی دانشگاه تهران شدم.

وی گفت: من از زیر صفر شروع کردم و تألیفات زیادی امروز دارم بنابراین به جوانان توصیه می‌کنم هیچ یأس و ناامیدی به خود راه ندهید.

بطحائی گلپایگانی با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری گفت: من اگر در این عرصه شرکت کردم، برای این بود که ما روحانیون، دانشگاهیان و همه اقشار مختلف وظیفه داریم که دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش، ولی‌عصر(عج) برسانیم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید