Performancing Metrics

حضور نوبخت در جلسه اتاق ایران را به فال نیک بگیریم | اتاق خبر
کد خبر: 318715
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 16:42
عضو هیآت نمایندگان اتاق شیراز در گفت و گو با اتاق خبر:
عضو هیآت نمایندگان اتاق شیراز در رابطه با حضور نوبخت در نهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: من این قضیه را به فال نیک می گیرم که دولت حاضر شده است خود را در معرض سوالات بخش خصوصی قرار دهد.

 اتاق خبر- عضو هیآت نمایندگان اتاق شیراز در رابطه با حضور نوبخت در نهمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: من این قضیه را به فال نیک می گیرم که دولت حاضر شده است خود را در معرض سوالات بخش خصوصی قرار دهد.

یوسف صلاح الدین ایزد فر در گفت و گو با اتاق خبر افزود: باید از دولت به خاطر این اقدام سپاسگزار بود و به همین دلیل من به این قضیه با دید روشن نگاه می کنم و امیدوارم نتایج خوبی به بار بیاورد.

وی ادامه داد: دولت اقدامات سازنده ای را انجام داده است و با توجه به شرایط موجود اقتصادی، نباید دولت را تحت فشار بیشتری قرار داد.

ایزدفر تصریح کرد: دولت درگیر مسائل زیادی است که عمدتا تبعات تصمیم گیری های گذشته است که متاسفانه موضوعاتی همچون کاهش قیمت نفت مزید بر علت شده است و دولت را با مسائل زیادی دست به گریبان کرده که در این راستا بخش خصوصی باید به دولت کمک کند و تا اندازه ای که توان و امکانات دارد، قدم هایی در جهت حمایت از دولت بردارد.  

وی در رابطه با افزایش هزینه های جاری دولت در بودجه اظهار کرد: هر اقدامی که در این زمینه انجام شود، نیاز به برنامه ریزی دارد. در دولت گذشته یک سازمان عظیم تحت عنوان سازمان مدیریت و برنامه ریزی منحل و به کناری نهاده شد که خوشبختانه در حال حاضر مسئولان در حال احیای مجدد آن هستند. این سازمان به منظور حل مشکلاتی از این قبیل، راه اندازی خواهد شد.

ایزدفر گفت: در حال حاضر بدنه دولت از لحاظ پرسنل و کادر اداری بیش از اندازه بزرگ است، کاهش این تعداد به زمان نیاز دارد، به تعبیری تنها نباید از دولت فعلی انتظار کوچک سازی را داشته باشیم این روندی است که باید در بلند مدت و توسط دولت های آینده نیز پیگیری شود.

وی در رابطه با ثابت ماندن نرخ ارز در بودجه سال آتی اظهار کرد: این موضوع بر امر صادرات تاثیر بسزایی دارد، اگر قیمت نفت افزایش داشته باشد، قطعا به نفع صادرات خواهد بود.

ایزدفر در رابطه با تعیین رشد 8 درصدی برای اقتصاد کشور گفت: این یک هدف ایده آل است. تحقق این میزان رشد تا حد زیادی دشوار خواهد شود. اگر بتوانیم حداقل به رقم 1.5 درصد برسیم، شاهکار بزرگی کرده ایم.

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید