Performancing Metrics

هنوز تولیدکنندگان دستگاه پوز برای پرداخت مالیات ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 318744
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 09:56
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز (چهارشنبه) در اولین سمینار کاربردی بررسی دستورالعمل دادرسی مالیاتی که به همت انجمن مدیران مالی و اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

اتاق خبر: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ضمن اعتراض نسبت به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده توسط تولیدکنندگان، گفت: سال‌هاست که قرار است واحدهای تولیدی، صاحب دستگاه کارتخوان (پوز) شوند و از طریق آن مالیات بر ارزش افزوده دریافت شود اما تاکنون این مهم انجام نشده است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی امروز (چهارشنبه) در اولین سمینار کاربردی بررسی دستورالعمل دادرسی مالیاتی که به همت انجمن مدیران مالی و اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه استان در پرداخت مالیات به دولت در رتبه دوم کشور قرار دارد و در دریافت خدمات از دولت در رتبه آخر است، اظهار کرد: استان اصفهان در بدترین شرایط کمبود آب قرار دارد اما فعالیتی برای رفع این مهم انجام نشده است.

وی با بیان اینکه با لطف خدا، همت و مقاومت مردم، تدابیر بالای مقام معظم رهبری، پیگیری دولت تدبیر و امید و هیئت مذاکره کننده اتفاق بسیار خوبی برای کشور رخ داد، افزود: پس از چندین سال درگیری ناجوانمردانه، امروز چشمانمان به راهی روشن شده که آینده بسیار خوبی را در پی دارد. دنیا فهمید که با فشار نظامی نمی‌تواند ملت ایران را از پای درآورد. تیم مذاکره کننده ادبیات برخورد بین المللی را به خوبی ارائه کرد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خاطرنشان کرد: موضوعی که در حال حاضر تمام اقتصاددانان از آن آگاه هستند، هزینه‌های بسیار زیاد تحمیل شده بر دولت است و عمده بودجه مملکت حتی در سال 1395 مصروف دولت خواهد شد.

سهل آبادی با بیان اینکه دولت دیگر با فروش نفت نمی‌تواند خود را اداره کند، افزود: به همین دلیل عمده فشارها به سمت مالیات خواهد رفت. برخی با واحدهای تجاری و تولیدی به دلیل مسائل مالیاتی دچار مشکلات زیادی شدند به همین دلیل آموزش‌های لازم برای حسابداران و مدیران مالی باید بیش از پیش وجود باشد.

سهل‌آبادی، حسابداران را امین‌ترین فرد یک بنگاه اقتصادی دانست و گفت: گاهی دیده می‌شود که حسابداران به دلیل اشتباهات بنگاه اقتصادی را به مسیر نامناسبی می‌برند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران ادامه داد: در چهار سال گذشته اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی که در محافل دادرسی ادارات حل اختلاف حضور پیدا کردند به جد واحدهای تولیدی را مورد حمایت خود قرار دادند.

سهل‌آبادی اظهار کرد: امروز اتاق بازرگانی به صورت تمام قد ایستاده تا در شرایط حساس مملکت، کنار بنگاه‌های اقتصادی باشد. بعضی اوقات افرادی به دلیل اشتباهات مدیران مالی و حسابداران بنگاه های اقتصادی، گرفتار مسائل مالی و مالیاتی می‌شوند که هیچ وقت فکرش را نمی‌کردیم.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید