Performancing Metrics

خودباوری موجب توانمندی ملت شده است | اتاق خبر
کد خبر: 318770
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 23:06
رئیس قوه قضاییه:
رئیس قوه قضاییه گفت: خودباوری موجب توانمندی ملتی شده که با دست‌خالی قیام کرده و به پیروزی رسیده است.

اتاق خبر- رئیس قوه قضاییه گفت: خودباوری موجب توانمندی ملتی شده که با دست‌خالی قیام کرده و به پیروزی رسیده است.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم نوشهر در مسجد جامع این شهر به مقوله خودباوری در پیروزی ملت اشاره کرد و افزود: خودباوری برای پیشبرد اهداف شخصی و ملت مؤثر است و یکی از الطاف الهی، انقلاب اسلامی به مردم ایران به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: خودباوری، احساس استقلال و باور داشتن به توانایی‌های ملت از برکات انقلاب اسلامی و الطاف خداوندی است و خودباوری سبب توانمندی ملت شده است. ملت با دست‌خالی قیام کرد و در حالی که همه قدرت‌ها جمع شده بودند تا انقلاب را به زوال کشانند، موفق نشدند.

رئیس قوه قضاییه بابیان اینکه ریشه بسیاری از استقامت‌های ملت برابر مشکلات و فشارها، خودباوری بوده است، گفت: ایستادگی ملت در ۳۷ سال گذشته برابر همه مشکلات و فشارها ریشه در خودباوری و ایمان دارد و یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند خودباوری را تقویت کند، اتکای به خداوند است که سبب خودباوری حقیقی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه توحیدی در قرآن کریم موردتوجه و تأکید است، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران نیز نگاه توحیدی دارد.

وی یکی از مسائل مهم در زندگی اجتماعی را مسئله انتخابات برشمرد و خواستار مشارکت پرشور مردم در این صحنه شد.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ امام‌جمعه نوشهر نیز با عنوان اینکه انتخابات درواقع رأی به اصل نظام جمهوری اسلامی است، گفت: انتخابات برکات زیادی برای مردم و نظام اسلامی داشته است و به فرمایش حضرت امام راحل، شرکت در آن به معنای حفظ نظام اسلامی است و سبب افزایش مشارکت مردم و عدالت اجتماعی می‌شود.

وی به شورونشاط بین مردم در آستانه انتخابات اشاره و اضافه کرد: مازندران در مجلس خبرگان رهبری چهار کرسی دارد و باید بهترین‌ها روانه این مجلس شوند.

وی با اظهار اینکه جایگاه مجلس خبرگان رهبری بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: بعد از رحلت حضرت امام راحل و در کمتر از ۲۴ ساعت، مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبری تعیین‌شده‌اند و امروز با گذشته ۲۷ سال مایه حیرت و تعجب جهانیان شده است و توانسته کشور را در همه توطئه‌ها حفظ کند و به‌پیش برد.

امام‌جمعه نوشهر شرکت در انتخابات را اصل دانست و گفت: همه برنامه‌ها درواقع برای حفظ نظام و تقویت آن است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید