Performancing Metrics

«فلسطین» در رأس اولویت های سوریه قرار دارد | اتاق خبر
کد خبر: 318778
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 23:41
فیصل مقداد:
«فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با «انور عبد الهادی» مدیر بخش سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین بر ادامه حمایت دمشق از فلسطین تاکید کرد.

اتاق خبر- «فیصل مقداد» معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با «انور عبد الهادی» مدیر بخش سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین بر ادامه حمایت دمشق از فلسطین تاکید کرد.

«فیصل المقداد» معاون وزیر خارجه سوریه در دیدار با «انور عبد الهادی» مدیر بخش سیاسی سازمان آزادی بخش فلسطین دیدار و در خصوص تحولات مهم سوریه و فلسطین رایزنی کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: سوریه در برابر جنایات روزانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کنار مردم فلسطین می ماند و فلسطین برای سوریه در مرکز و اولویت نخست قرار دارد.

وی تاکید کرد: ما راهکار سیاسی را راه حل بحران سوریه می دانیم و از اقدامات و تلاش هایی که در راستای وحدت و حفظ حاکمیت ملی سوریه صورت پذیرد، حمایت می کنیم.

از سوی دیگر عبدالهادی نیز بر پافشاری فلسطینی ها بر حل بحران سوریه از طریق سیاسی و عدم تجزیه این کشور تاکید کرد و از دولت سوریه برای ارائه موادغذایی و دارویی به فلسطینیان ساکن در اردوگاه یرموک تشکر کرد.

وی همچنین به جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین از جمله ترور، بازداشت، محاصره، تخریب منازل و محاصره اشاره کرد و آن را محکوم کرد.

منبع: مهر 

94106

نظرات
ADS
ADS
پربازدید