Performancing Metrics

لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان گلستان اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 318812
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 12:08
شورای مرکزی اصلاح‌طلبان گلستان لیست ائتلاف انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در استان را اعلام کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان گلستان، ظهر چهارشنبه، در جمع خبرنگاران، با بیان این که لیست نامزدهای اصلاح‌طلبان در استان گلستان تائید شده و به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز اعلام‌شده است، اظهار کرد: در انتخابات خبرگان رهبری نیز آیت‌الله نورمفیدی به دلیل موضوع وحدت مورد تائید ما است و با جدیت نیز از ایشان حمایت می‌کنیم.

وی افزود: نباید آرمان‌گرایی داشته باشیم و باید با همه توان خود در انتخابات حضورداشته باشیم.

مهیمنی حضور نیافتن مردم در انتخابات را اتفاقات نامبارکی عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل ما این بود که بخش زیادی از ابزار تصمیم‌گیری برای ورود کاندیداها در دست ما نیست و از ماه‌ها قبل به دنبال جلسه‌ای با اعضای شورای نگهبان استان گلستان بودیم اما این اتفاق هرگز روی نداد.

وی افزود: در این لیست غلامعلی شهمرادی از حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه، غلامعلی کوهساری از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان و محمد تربتی نژاد از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا حضور دارند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان گلستان تصریح کرد: حوزه‌های انتخابیه گنبدکاووس و بندر ترکمن، بندرگز، کردکوی و گمیشان هنوز نامزد مورد تائید را اعلام نکرده‌اند و حوزه علی‌آباد کتول نیز نامزدی ندارد، در حوزه انتخابیه گرگان یک نفر دیگر باید معرفی شود که منتظریم تا ریش‌سفیدان شهرستان آق‌قلا در مورد کاندیدای موردنظر ائتلاف کرده و به ما معرفی کنند.

دبیر شورای اصلاح‌طلبان استان گلستان نیز در این جلسه گفت: تعریف ما از انتخابات حضور آگاهانه و آزاد همه نامزدها است و آن را برابر با حق‌الناس می دانیم.

احسان مکتبی اظهار کرد: اصلاح‌طلبان بر اساس اعتقادی که دارند خود را میراث دار شهدا می‌دانند و با همین باور وارد انتخابات شدند و خود را نیز مقید به رعایت قوانین این بازی می‌دانند.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین کارکرد شورا اصلاح‌طلبان استان گلستان پیگیری بنیان‌گذاری ساختاری مدنی بود و ما به‌هیچ‌عنوان به دنبال حذف و شکست دیگران نیستیم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید