Performancing Metrics

وعده بی‌اساس در تبلیغات مردم‌فریبی است | اتاق خبر
کد خبر: 318820
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 12:36
استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: اگر کاندیدایی بدون اینکه توانایی قانونی داشته باشد، در تبلیغات خود وعده بی‌اساس دهد در واقع مرتکب مردم‌فریبی شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، عصر امروز در همایش نامزدهای انتخاباتی استان یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد حق‌الناس دانستن رای مردم اظهار داشت: همه ما مسئولیت خطیری در انتخابات داریم و مسئولیت اصلی همه ما، نیکوکاری و درستکاری است.

وی عنوان کرد: ناظر اصلی خداست و این نظارت‌های چند ماهه و چند روزه پایان‌پذیر است و اگر احساس اینکه فعل شما از نظر ناظری مخفی ماند به شما دست دهد،‌ به طور قطع خطا کرده‌اید.

استاندار یزد از همه نامزدهای انتخابات مجلس تقدیر کرد و افزود: حضور شما قدم برداشتن در مسیر احساس مسئولیت و ایجاد فضای گرم انتخاباتی بوده است و امیدواریم انتخابات با همین مسئولیت‌پذیری و فضای گرم و صمیمانه به پایان برسد.

وی ادامه داد: نامزدها یک فرصت طلایی دارند و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده و خود را به مردم معرفی کنند تا هم فرصت پیشرفت برای آنها فراهم شود و هم مردم با چهره‌ها آشنا می‌شوند و فرصت تجزیه و تحلیل در آنها برای اینکه چه کسی می‌تواند در سنگر مجلس بهتر خدمتگزاری کند، فراهم می‌شود.

میرمحمدی با تاکید بر اینکه ما با فصل انتخابات ساخته و آماده می‌شویم تا پاسخگوی مردم باشیم، عنوان کرد: هر چه افراد مسئول و پاسخگوی بیشتری داشته باشیم، ابهام در جامعه بیشتر و بهتر برطرف و شفافیت ایجاد می‌شود و هرچه جامعه شفاف‌تر باشد، آسایش و امنیت بیشتری در آن حاکم خواهد بود.

وی اظهار داشت: کاندیداها همچنین فرصتی پیدا می‌کنند تا به وظایف خود در مجلس آگاه شوند و مسائل و مشکلات را اولویت‌بندی و در قالب قانون پیگیری کنند که این هنر نمایندگی است و وعده دادن به مردم بدون اینکه توانایی قانونی در آنها وجود داشته باشد، نوعی مردم‌فریبی است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: اهمیت جایگاه نمایندگان مجلس در این است که از پشتوانه مردمی برخوردارند و از مردم انتظار داریم تا مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند و این پشتوانه را محکم‌تر به نمایش بگذارند.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید