Performancing Metrics

آموزش غیرفعال‌ کردن تصویر پشت‌زمینه صفحه ورود در ویندوز 10 | اتاق خبر
کد خبر: 318826
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1394 - 23:04
ویندوز 10 سه نوع پشت‌زمینه دارد؛ پشت‌زمینه صفحه قفل، پشت‌زمینه دسکتاپ و پشت‌زمینه صفحه ورود. از بین این سه که برروی مانیتور شما قرار می‌گیرد، تصویر پشت‌زمینه صفحه ورود غیر قابل تغییر است

اتاق خبر - تا وقتی که از اپ استفاده کنید. اگر شما این صفحه را دست‌نخورده رها کنید، همیشه تصویر یک قهرمان را خواهید دید که پیشفرض ویندوز 10 است. اگر شما زیاد به این والپیپر علاقه ندارید و ترجیح می‌دهید هیچ تصویری در صفحه ورود نشان داده نشود، با ما باشید.

اگر تمایل به خاموش‌کردن تصویر پشت‌زمینه صفحه ورود دارید، مستلزم استفاده از بیلد 1511 ویندوز 10 که در تاریخ نوامبر 2015 منتشر شد، هستید.

اگر نسخه بیلد ویندوزتان صحیح است، به تنظیمات رفته و برروی گروه تنظیمات Personalization کلیک کنید. برروی تب Lock Screen کلیک کرده و اسکرول کنید تا به گزینه Show Windows background picture on the sign-in screen برسید. وضعیت این گزینه را به خاموش تغییر دهید. دیگر صفحه ورود ویندوزتان تصویری نمایش نخواهد داد.

غیرفعال‌کردن تصویر پشت‌زمینه صفحه ورود در ویندوز 10در عوض، پشت‌زمینه این صفحه با رنگ جامدی پر خواهد شد. برای تغییر این رنگ نیز، به تنظیمات و سپس گروه تنظیمات Personalization بروید. برروی تب Colors کلیک کرده و رنگ را تغییر دهید. شما می‌توانید یکی از رنگ‌های پیشفرض را انتخاب کنید یا به ویندوز اجازه دهید، یک رنگ که با تصویر زمینه دسکتاپتان منطبق است، انتخاب کند.

غیرفعال‌کردن تصویر پشت‌زمینه صفحه ورود در ویندوز 10خاموش و روشن‌کردن این ویژگی بسیار آسان است و برای دیدن تاثیر آن نیازی به خارج‌شدن و دوباره واردشدن به ویندوز نیست. ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور، مایکروسافت به کاربران خود اجازه تغییر تصویر پشت‌زمینه صفحه ورود را هم بدهد.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید