Performancing Metrics

شمار انصرافی های حوزه انتخابیه سنندج به پنج نفر رسید | اتاق خبر
کد خبر: 318832
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 13:15
رئیس حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: شمار انصرافی های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از زمان ثبت نام تاکنون در حوزه انتخابیه سنندج به پنج نفر رسید.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، ابراهیم زارعی با اشاره به شمار انصرافی های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، گفت: از زمان ثبت نام تاکنون شمار انصرافی ها به پنج نفر رسید.

وی ادامه داد: تا صبح امروز سه نفر از افراد ثبت نام انصراف داده بودند که امروز چهارشنبه دو نفر دیگر نیز انصراف داده و شمار افراد انصرافی تا این لحظه به پنج نفر رسیده است.

فرماندار شهرستان سنندج بیان کرد: پیش از این امجد مردوخی تودار، مژه میره کی و ناصر شفیعی انصراف داده بودند که امروز چهارشنبه نیز نعمت طهماسبی و ارسلان ساعدی انصراف دادند.

وی به انتقال یک نفر به حوزه انتخابیه بیجار، عنوان کرد: طیب سالاروندیان نیز پیش از این از حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران انتقال گرفته و به شهرستان بیجار تغییر مکان داد.

زارعی بیان کرد: در مجموع صلاحیت ۴۱ نفر از سوی هیات نظارت مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی تائید شد که پنج نفر انصراف داده و یک نفر نیز انتقال داده شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۳۵ نفر در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران با هم رقابت می کنند.

همچنین بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار مهر، شمار انصرافی های پنج حوزه انتخابیه استان کردستان به ۱۰ نفر رسیده است و گفته می شود تا دو روز آینده این میزان باز هم افزایش خواهد یافت.

استان کردستان دارای شش کرسی در مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان مردم استان نیز از حوزه های انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، قروه و دهگلان، سروآباد و مریوان، سقز و بانه و بیجار راهی مجلس می شوند.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید