Performancing Metrics

وایو، توشیبا و فوجیتسو با یکدیگر ادغام می‌شوند! | اتاق خبر
کد خبر: 318836
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 03:44
بلومبرگ امروز خبر عجیبی را منتشر کرد، خبری که در صورت تحقق می‌تواند انقلاب جدیدی در عرصه تولید کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها ایجاد کند.

اتاق خبر - بلومبرگ اعلام کرده است که احتمالا تا ماه آینده باید منتظر ظهور یک برند پرقدرت ژاپنی جدید در عرصه تولید کامپیوتر باشیم. طبق اعلام این منبع، برند وایو که همان بخش تولید لپ‌تاپ‌های سونی است در حال عقد قراردادی با بخش کامپیوتر دو شرکت فوجیستو و توشیبا است. هنوز نام این شرکت ادغامی مشخص نشده است اما مالک شرکت وایو و یکی از مدیران اجرایی سونی اعلام کرده است که این ادغام تا اوایل فروردین‌ماه انجام خواهد شد. مشارکت تجاری این سه شرکت می‌تواند یکی از مهم‌ترین خبرهای مربوط به دنیای کامپیوتر باشد چراکه توافق و ادغام وایو، فوجیستو و توشیبا نوید تولید کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های قدرتمندی را در بازار خواهد داد.

sony vaio laptop best image

نکته جالب‌ توجه در مورد توافق این سه شرکت برای ادغام و همکاری این است که هر سه این شرکت‌ها در سال گذشته میلادی درفروش کامپیوترهای خود با مشکل مواجه بوده و تنها 10 درصد از سهم بازار را در اختیار داشته‌اند.

حال باید دید این سه شرکت برای آینده چه برنامه‌هایی جهت توسعه بازار کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها دارند و آیا می‌توانند جهش بزرگی در این بازار ایجاد کنند یا خیر؟!

منبع: آی تی رسان

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید