Performancing Metrics

کیفیت دوربین اپل بهتر است یا ال جی | اتاق خبر
کد خبر: 318864
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 14:03
امروزه کاربران برای ثبت لحظلات خود از دوربین گوشی های هوشمند استفاده میکنند ،زیرا کیفیت دوربین ها به اندازه کافی خوب و رضایت کننده است و دیگر نیازی نیست با خود دوربین دیگری به همراه داشته باشند.در این مقاله کیفیت دوربین دو گوشی هوشمند پرطرفدار iPhone 6s

اتاق خبر - امروزه کاربران برای ثبت لحظلات خود از دوربین گوشی های هوشمند استفاده میکنند ،زیرا کیفیت دوربین ها به اندازه کافی خوب و رضایت کننده است و دیگر نیازی نیست با خود دوربین دیگری به همراه داشته باشند.در این مقاله کیفیت دوربین دو گوشی هوشمند پرطرفدار  iPhone 6s Plus و LG V10 را از لحاظ کیفیت مقایسه میکنیم که بتوانید خرید هوشمندانه تری را انجام دهید. 

 یکی از شباهت های دوربین دو گوشی  iPhone 6s Plus و LG V10  این میباشد که لنز هردو دیوایس حالتی برجسته دارد. که این ویژگی کمی از نظر کاربران ناخوشایند است . آیفون 6s Plus دارای دوربین 12 مگاپیکسلی میباشد که این سنسور دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 دارد که در مقایسه با نسل قبلی تغییری نداشته است. همچنین این سنسور می‌تواند تصاویری با پیکسل‌هایی به‌اندازه‌ی 1.22 میکرون‌متر ثبت کند.همچنین استفاده از فن‌آوری جدید «جداسازی عمیق پیکسلی» (Deep Trench Isolation) به بهبود کیفیت تصاویر کمک می‌کند. در این فن‌آوری با جداسازی هر پیکسل از پیکسل‌های مجاورش از رنگ‌پریدگی تصاویر جلوگیری می‌شود.

در حالی که مدل ال جی V10 دوربین اصلی هم دقیقا همان سنسوری و مشخصاتی را دارد که در گوشی G4 شاهدش بودیم. سنسور IMX234 سونی که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز 1/2.6 دارد. این ارقام نشان می‌دهد که دوربین V10 می‌تواند نور بیشتری جذب ‌کند. این لنز «لرزش‌گیر اپتیکال نسخه‌ی 2» (OIS 2.0) دارد؛ بدین معنی که دوربین در سه جهت محور می‌تواند لرزش دست شما هنگام عکاسی کاهش دهد. همچنین دوربین V10 از یک سخت‌افزار مخصوص به نام «سنسور طیف نور» (Color Spectrum Sensor) بهره می‌برد که وظیفه‌‌اش تشخیص نور محیط است و تعادل را در رنگ سفید به عهده دارد تا بتواند نور تولیدشده‌ی فلش دوگانه‌ی دوربین  را تعیین کند.

منبع: بروزرسانی

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید