Performancing Metrics

ستادهای تبلیغاتی نامزدها جایگاه ایام فاطمیه را خدشه‌دار نکنند | اتاق خبر
کد خبر: 318865
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 14:09
فرماندار خرم آباد:
حبیب الله خجسته پور از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات خواست جایگاه ایام فاطمیه را خدشه دار نکنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حبیب الله خجسته پور شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان اظهار داشت: روزی که کاندیداها برای ثبت نام مراجعه کردند یک دفترچه به آنها دادیم که در آن تمام موارد قانونی بیان شده بود.

وی با بیان اینکه پس از تایید صلاحیت ها ۱۷ مورد اقلام مجاز و ۲۰ مورد غیرمجاز به روسای ستادها اعلام شده است، عنوان کرد: دیروز با روسای ستادها و امروز با خود کاندیداها جلسه داشتیم و موارد مجاز و غیرمجاز را به طور کامل اعلام کردیم.

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه نماینده مجلس دو وظیفه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون را دارد، ادامه داد: عموم مردمی که رای می دهند به کسی که نه قانون را رعایت کرده و نه بر اجرای قانون توسط ستاد خود نظارت می کند رای ندهند.

خجسته پور با بیان اینکه چند روز از ایام تبلیغات با ایام فاطمیه تداخل دارد، تصریح کرد: در برخی مناطق ستادهای تبلیغات حق استقرار ندارند اما در بقیه مناطق اگر ۵۰ کاندیدا هر کدام سه ستاد بزنند ۱۵۰ ستاد می شود و از طرفی دیگر خیمه های عزای فاطمیه است که باید برنامه ریزی توسط شورا انجام شود که هم برنامه فاطمیه برگزار شده و هم این تداخل صداهای ستادها باعث خدشه دار شدن جایگاه فاطمی نشود.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید