Performancing Metrics

دلیل تفاوت زمان شارژ موبایل با شارژر های مختلف | اتاق خبر
کد خبر: 318866
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 03:20
خیلی از ما تلفن همراه خود را گاهی با کامپیوتر یا شارژر های مختلف شارژ می کنیم که بعضی اوقات زود تر از حالت عادی شارژ می شود.با ما همراه باشید تا از دلیل این موضوع باخبر شوید.

اتاق خبر - بعضی از شارژرها سریع تر شارژ می کنند و بعضی دیگر نیاز به زمان بیشتر نیاز دارند.مثلا اگر گوشی رو از طریق کابل USB به کامپیوتر وصل کنید بسیار طول می کشد.این تصور نیز وجود دارد شارژر های اصلی کارخانه هر برند گوشی سریع تر شارژ می کند.اگر آیفون را به کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز وصل کنید و پروسه شارژ شدن را ببینید و بعد آیفون را به مک بوک یا ای بوک وصل کنید و به تفاوت شارژ شدن توجه کنید.

علت این اختلاف آن است که کابل‌های شارژ و شارژرها معمولا برای تنظیمات نوع و مدل خاصی از محصولات طراحی می‌شوند و در عملکرد با دستگاه‌هایی که سازگاری کاملی با تنظیمات آن شارژر ندارند، نمی‌توانند از تمام پتانسیل و توان خود برای اعمال شارژ استفاده کنند و همین امر سبب تاخیر در مدت زمان شارژ تلفن همراه خواهد شد.

اكثر پاور بانك ها و شارژر هاي ماشيني با بهره‌گیری از قابلیت شگفت‌انگیز فناوری Power IQ، به صورت هوشمندانه‌ای مدل و نوع دستگاه هوشمند شما را مشخص و نیازهای آن را شناسایی می‌کنند و از این طریق از حداکثر توان خود برای اعمال شارژ و انتقال توان به دستگاه شما استفاده می‌کنند. به کمک این فناوری پاور بانك ها و شارژر هاي ماشيني تلفن‌های هوشمند و تبلت شما را در زمان بسیار کمتری نسبت به سایر راه‌کارهای مشابه شارژ می‌کنند و به علاوه شما می‌توانید در دفعات بیشتری از توان شارژر خود برای شارژ تلفن همراه استفاده کنید.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید