Performancing Metrics

آلیانتس‌آرنا و فرودگاه مونیخ میزبان هیات تجاری ایران شدند | اتاق خبر
کد خبر: 318893
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 15:12
هیات اقتصادی اتاق تهران پیش از ترک مونیخ و پرواز به سوی برلین برای ادامه دیدارها و مذاکرات اقتصادی، از ورزشگاه الیانتس‌آرنا و فرودگاه مونیخ بازدید کرد.

اتاق خبر: هیات اقتصادی اتاق تهران پیش از ترک مونیخ و پرواز به سوی برلین برای ادامه دیدارها و مذاکرات اقتصادی، از ورزشگاه الیانتس‌آرنا و فرودگاه مونیخ بازدید کرد. در این دیدار فعالان اقتصادی از نزدیک با امکانات و تجهیزات یک ورزشگاه مدرن و نحوه درآمدزایی این مکان برای باشگاه بایرن مونیخ آشنا شدند. هم‌چنین بخش‌های مختلف فرودگاه مونیخ نیز مورد بازدید هیات تجاری اتاق تهران قرار گرفت.


بنا بر این گزارش به نقل از اتاق بازرگانی؛ فعالان اقتصادی اتاق تهران در ابتدا پا روی چمن ورزشگاه آلیانتس‌آرنا گذاشتند که ورزشگاه اختصاصی تیم بایرن مونیخ، تیم اول لیگ فوتبال آلمان، است گذاشتند. این ورزشگاه که محل برگزاری بازی‌های خانگی تیم بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپاست، از تجهیزات بسیار مدرنی و ایمنی برای بازیکنان و تماشاگران برخوردار است و می‌تواند الگوی مناسبی برای باشگاه‌های ایرانی باشد. هم‌چنین تالار افتخارات این باشگاه و بخش‌های مختلف آن که پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است یکی از منابع درآمدی باشگاه به حساب می‌آید.

پیشنهاد فرودگاه مونیخ برای تنظیم پرواز بدون تاخیر
در ادامه بازدیدهای این سفر، هیات ایرانی که برای پرواز به برلین به فرودگاه مونیخ رفته بود، مورد استقبال قائم‌مقام مدیرعامل فرودگاه مونیخ قرار گرفت. به گفته قائم‌مقام مدیرعامل، فرودگاه مونیخ در حال حاضر دومین فرودگاه آلمان و هفتمین فرودگاه بزرگ اروپاست. در حال حاضر روزانه 1200 پرواز از این فرودگاه صورت می‌گیرد و سال گذشته نشان برتر سر وقت بودن را کسب کرد. او خبر داد که فرودگاه مونیخ می‌تواند در زمینه سر وقت بودن پروازها به ایران کمک کند. وی یادآور شد که سال جاری میلادی رقم مسافرانی که از این فرودگاه جابه‌جا می‌شوند به 43 میلیون نفر خواهد رسید. وی همچنین خاطرنشان کرد که فرودگاه مونیخ تنها فرودگاه 5 ستاره اروپاست. به گفته وی این ویژگی به دنبال ارزیابی‌های یک شرکت معتبر بین‌المللی به دست آمده که بر اساس امتیاز مسافران محاسبه می‌شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید