Performancing Metrics

نمایشگاه محیط زیست زیرساخت توسعه پایدار را تقویت می‌‌کند | اتاق خبر
کد خبر: 318953
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 19:31
رییس دانشکده محیط زیست گفت: با توجه به پتانسیل امسال نمایشگاه بین المللی محیط زیست، قطعا می‌تواند زیر ساخت توسعه اقتصادی سبز کشور را تقویت کند.

اتاق خبر:  اصغر محمدی فاضل گفت: با توجه به موضوع برجام و پساتحریم و امضای تفاهم نامه های متعدد زیست محیطی با کشورهای دیگر انتظار می‌رود نمایشگاه امسال از لحاظ ارائه فناوری های روز دنیا توجه دوستداران محیط زیست را به خود جلب کند.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ وی اظهار کرد: امروزه محیط زیست و حفظ آن جهانی شده از این رو تمام کشورها از جمله ایران در صدد داشتن توسعه پایدار با استفاده از فناوری‌های نوین هستند که این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رسیدن به این هدف است زیرا قطعا شاهد حضور نمایندگان کشورهای زیادی در آن خواهیم بود.

محمدی فاضل گفت: مساله مهم دیگری که نمایشگاه امسال را برجسته می‌کند همزمانی برگزاری آن با فرمایشات مقام معظم رهبری است که ۱۷ اسفندماه سال گذشته در جمعی از دوستداران محیط زیست بر حفظ منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کردند.

صدور گواهینامه دانشگاهی برای شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی نمایشگاه

رئیس دانشکده محیط زیست، نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست را فرصتی خواند که زمینه را برای تمام صنایع دولتی، خصوصی، شهرداری‌ها و دانشگاه‌ها و تمام اقشاری که دغدغه محیط زیستی دارند فراهم می‌کند تا در کنار هم و با برنامه‌ریزی به فکر جبران خسارت بر پیکره طبیعت و حفظ محیط زیست باشند.

محمدی فاضل گفت: قطعا نشست‌های تخصصی مفیدی در طول برگزاری نمایشگاه تشکیل خواهد شد که فرصت مناسبی برای نقد و بررسی نظرات مختلف توسط افراد مختلف در زمینه محیط زیست خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی محیط زیست توسط ایشان، فرصت مناسبی است تا برنامه‌های مدونی در این راستا تهیه شود.

محمدی فاضل به برگزاری دوره‌های آموزشی در نمایشگاه اشاره کرد و از علاقه‌مندان خواست تا در این دوره‌ها شرکت کنند و اعلام کرد که دانشکده محیط زیست برای این افراد گواهی‌نامه صادر خواهد کرد.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از ۱۰ تا ۱۳ اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.کد:94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید