Performancing Metrics

احتمال تعطیلی برخی مدارس تهران در ۸ اسفند | اتاق خبر
کد خبر: 318968
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 20:10
ایلنا نوشت: سخنگوی وزارت کشور گفت: به دلیل اینکه مدارسی که در آن‌ها رای‌گیری صورت می‌پذیرد روز شنبه مشغول شمارش آرا هستند، احتمالا این مدارس در این روز تعطیل خواهند بود.

اتاق خبر - حسینعلی امیری در پاسخ به این سوال که تدبیر وزارت کشور برای اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری چیست، گفت: وزارت کشور تدابیری را اتخاذ کرده است تا در اسرع وقت شمارش آرا انجام گرفته و نتایج به فوریت اعلام شود.

وی افزود: وضعیت تهران به دلیل تعداد زیاد داوطلبان با دیگر استان‌ها متفاوت است و معمولا شمارش و اعلام آرا به فردای روز را‌ی‌گیری و گاهی پس از آن کشیده می‌شود.

سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به اینکه انتخابات در روز جمعه ۷ اسفند برگزار می‌شود و با عنایت به اینکه برخی از مدارس حوزه رای‌گیری هستند به دلیل اینکه مدارسی که در آن‌ها رای‌گیری صورت می‌پذیرد روز شنبه مشغول شمارش آرا هستند، احتمالا این مدارس در این روز تعطیل خواهند بود.

قائم مقام وزیر کشور با اعلام این خبر که رحمانی فضلی دستورالعمل تبلیغات در فضای مجازی را امضا کرده است، گفت: طبق این دستورالعمل کاندیدا‌ها علاوه بر رعایت مسائل مربوط به تبلیغات انتخاباتی در فضای غیرمجازی باید این مسائل را در فضای مجازی نیز رعایت کنند. برای این کار نیز کمیته فنی تعیین شده که بر فعالیت‌های صورت گرفته در فضای مجازی نظارت داشته باشد.

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید