Performancing Metrics

واژگونی سواری پراید ۵ مصدوم بر جای گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 319037
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1394 - 22:54
در محور اسلام آباد غرب - کرند غرب؛
مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی سواری پراید در محور اسلام آباد غرب - کرند غرب خبر داد.

اتاق خبر-  مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی سواری پراید در محور اسلام آباد غرب - کرند غرب خبر داد.

اکبر آزادی اظهار داشت: واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۱۵ جاده اسلام آباد غرب - کرندغرب سبب مصدومیت ۵ نفر شد.

وی با اعلام اینکه مورد فوتی در حادثه مذکور گزارش نشده است، افزود: این سانحه در ساعت ۱۲:۵۰ روز پنجشنبه ۲۹ بهمن ماه رخ داد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: ۴ مصدوم این سانحه باآمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره) در شهرستان اسلام آباد غرب منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه رانندگی با تاخیر و با وسیله نقلیه شخصی به بیمارستان انتقال یافت.

وی همچنین از مورد حادثه دیگری در محور کیلومتر ۵ جاده کنگاور  به اسد آباد خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه سواری ال۹۰ با تریلر سبب مصدومیت ۵ نفر شد.

آزادی در خصوص حادثه دوم گفت: این سانحه در ساعت  ۱۹:۸ امروز رخ داد و مورد فوتی نداشته است و مجروحان به بیمارستان شهید چمران کنگاور منتقل شدند.

وی در پایان خواستار پرهیز از اقدامات خطرآفرین در جاده‌ها به ویژه در مسیرهای دوطرفه شد و گفت: از عوامل مهم حادثه ساز در تصادفات رانندگی سبقت و سرعت غیرمجاز و نیز عدم استفاده از کمربند ایمنی است.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید