Performancing Metrics

امروز به محله‌های قدیمی تلویزیون سر بزنيد | اتاق خبر
کد خبر: 319083
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 14:50
«تا همیشه» این هفته به سراغ محمود جعفری؛ بازیگر مجموعه‌های «محله برو بیا» و «محله بهداشت» از برنامه‌های موفق کودک و نوجوان دهه 60 رفته است.

به گزارش اتاق خبر، در بخش پربیننده هدفون این برنامه تیتراژ مجموعه کودک «الستون و ولستون» شنیده خواهد شد. بخش کتابخانه ملی با اجرای مینا هاشمی نیز به مرور اخبار قدیمی رخ داده در این روزها خواهد پرداخت.

سادگی و روانی دو جزء کیفی و رواییِ مجموعه های «محله برو بیا» و «محله بهداشت» بود که باعث می شد بزرگ‌ترها هم پا به پای فرزندان‌شان به تماشای این مجموعه های سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز دهه 60 بنشینند؛ بنابراین حضور محمود جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در این برنامه می تواند به زنده شدن خاطراتی به یادماندنی منجر شود.

این مجموعه تلویزیونی سفری به دوران کودکی پدر و مادرهای امروز است، در این برنامه با پخش فیلم های سینمایی و عروسکی دهه‌ های 50 و 60 ،گزارش مردمی، حضور مجریان قدیمی ،‌ وله ، پلاتو و زیرنویس‌های مرتبط و نمایش نقاشی‌ به گذشته سفر خواهیم کرد. 

برنامه ترکیبی «تا همیشه» به تهیه کنندگی و کارگردانی ماجد بازرگان و اجرای گیتی خامنه کاریست از گروه کودک و نوجوان که پنجشنبه از ساعت 18 روی آنتن شبکه دو می رود و بازپخش آن جمعه ساعت 12:30 خواهد بود.

منبع:فارس

 

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید