Performancing Metrics

تیم فوتبال هنرمندان ایران فینالیست شد | اتاق خبر
کد خبر: 319087
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 00:33
تیم فوتبال هفت نفره هنرمندان ایران با پیروزی برابر سوئد به دیدار فینال دومین دوره مسابقات جام جهانی راه پیدا کرد.

تیم فوتبال هفت نفره هنرمندان ایران با پیروزی برابر سوئد به دیدار فینال دومین دوره مسابقات جام جهانی راه پیدا کرد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، دیدارهای مرحله نیمه نهایی دومین دوره مسابقات فوتبال جام جهانی هنرمندان عصر امروز پنجشنبه برگزار شد و طی آن تیم های رومانی و ایران با پیروزی برابر حریفانشان به فینال راه پیدا کردند تا روز جمعه برای قهرمانی به مصاف هم بروند.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی تیم رومانی که عنوان قهرمانی دوره گذشته را نیز یدک می کشد برابر تیم ترکیه به میدان رفت و در نهایت با برتری ۴ بر ۲ راهی فینال شد.

در دومین دیدار این مرحله تیم ایران به مصاف سوئد رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ این تیم را شکست دهد و فینالیست شود. برای تیم ایران در دیدار با سوئد مهدی صالح پور و کاظم محمدی هر کدام دو گل به ثمر رساندند. هدایت تیم سوئد را عباس رضوی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران برعهده داشت.

به این ترتیب تیم های ترکیه و سوئد عصر روز جمعه دیدار رده بندی این مسابقات را در ورزشگاه جهان پهلوان تختی قشم برگزار خواهند کرد و بعد از آن هم ایران و رومانی دیدار فینال را برگزار می کنند تا چهره قهرمان این مسابقات مشخص شود. این فینال تکرار فینال اولین دوره این مسابقات است که طی آن رومانی ایران را برد و قهرمان شد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید