Performancing Metrics

لزوم تعامل سازنده میان هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی در کرمانشاه | اتاق خبر
کد خبر: 319128
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 20:14
مسئول هیئات مذهبی بانوان استان کرمانشاه گفت: باید تعامل سازنده و اثرگذار میان هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی به ویژه در حوزه فعالیت‌های بانوان در استان کرمانشاه ایجاد شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر افسانه تیرانداز ، اظهار داشت: همه ما هیئتی‌ها دغدغه دین داریم و به شدت برای تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان نیاز به همکاری و همدلی داریم.

وی خواستار تعامل و ارتباط متقابل میان دستگاه‌های فرهنگی، هیئات مذهبی، کانون‌های دینی و نهادهای متولی دین و فرهنگ در استان کرمانشاه شد و افزود: کار ساماندهی هیئات مذهبی بانوان در استان چند سالی است که انجام می شود.

تیرانداز  بر حضور و تعامل و همکاری تمام دستگاه‌ها برای کار فرهنگی و دینی در حوزه بانوان تاکید کرد و گفت: فعالیت بانوان در عرصه دین و مذهب و فرهنگ بسیار حساس است و باید با دقت و دانش لازم دنبال شود.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰۰ بانوی مداح در استان کرمانشاه بیان کرد: ستاد ساماندهی هیئات مذهبی باید در زمینه فعالیت‌های بانوان در عرصه هیئت‌داری و کار فرهنگی ورود پیدا کند.

تیرانداز حضور مبلغات در هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی را الزامی دانست و بیان کرد: ایام فاطمیه را داریم و باید بیش از پیش شاهد حضور مبلغات در هیئات مذهبی بانوان و جلسات و کانون‌های دینی و مذهبی و فرهنگی بانوان در استان باشیم.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید