Performancing Metrics

ترویج «مد ایرانی» نیازمند تبلیغ است | اتاق خبر
کد خبر: 319131
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1394 - 20:47
یک طراح لباس معتقد است: پوشیدن لباس و ترویج مد ایرانی به تبلیغات گسترده نیاز دارد و مادام که رسانه‌ای برای پوشاک ایرانی نیست مردم از لباس‌های ترک و چین استفاده می‌کنند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر دریا زندی به ضرورت حمایت از تولیدی‌های کوچک و تازه‌کار اشاره و بیان کرد: متاسفانه، حمایت چندانی از موسسات تازه‌کار که شامل تولیدی‌های کوچک هستند نمی‌شود و این مسئله موجب شده تا این موسسه‌ها در مسیر تأمین هزینه‌های خود با مشکلاتی روبه رو شوند و نتوانند همگام با بازار پیش بروند.

این هنرمند با اشاره به این‌که مردم، خریدار جنس‌های ارزان هستند، گفت: امروزه مردم بیشتر تمایل به خریداری اجناس ارزان قیمت دارند؛ ورود اجناس چینی با کیفیت نازل و قیمت ارزان‌تر به بازار ایران مشکلات بسیاری را برای تولیدکنندگان به وجود آورده و مردم دیگر تمایلی به استفاده از تولیدات داخلی ندارند.

زندی مد را بازخوانی فرهنگ پوشش دانست و افزود: مد در واقع بازنگری داشته‌ها و خلق اثری تازه با بهره گرفتن از این داشته‌هاست. حال آن‌که ما کمتر به آنچه خود داریم، توجه می‌کنیم و مد در جامعه ما اغلب برگرفته از نمونه‌های غربی است.

این طراح لباس با اشاره به اهمیت تبلیغات در پیشبرد صنعت مد گفت: تبلیغ، پایه و اساس معرفی مد در هر کشور  و ابزاری است که در کشور ما هرگز جدی گرفته نشد. مادامی که رسانه‌ای نیست، فعالیت یا عدم فعالیت هنرمندان چندان به چشم نمی‌آید و این یکی از دلایل اقبال مردم به کالای خارجی‌ است.

زندی درباره برگزاری نمایشگاه‌های پوشاک در حاشیه جشنواره مد و لباس گفت: بنیاد ساماندهی مد و لباس تنها نهاد حامی تولیدکنندگان است. این نهاد با برگزاری نمایشگاه در کنار جشنواره مد و لباس، امکان ارائه آثار تولیدکنندگان را فراهم می‌کند و علاوه بر این با تشکیل بنیاد ساماندهی مد و لباس فعالیت‌های بسیاری در زمینه چاپ ژورنال و برگزاری نمایشگاه و جشنواره‌های مختلف صورت گرفته و این تبلیغات موجب شده، مردم جامعه با رزش‌‌های مد آگاه شوند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید