Performancing Metrics

دو تکواندوکار ایران رقبای خود را شناختند | اتاق خبر
کد خبر: 319187
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1394 - 03:59
قرعه کشی رقابتهای تکواندو در بازیهای المپیک آزمایشی برگزار شد و طی آن دو نماینده کشورمان در این رقبای خود را شناختند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر ، این رقابتها طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو در پارك المپيك «كاريوكا»  شهر ریودوژانیور برگزار خواهد شد. فردا شنبه در روز نخست این رقابتها تكواندوكاران اوزان ۴۹- كيلوگرم زنان و ۵۸- كيلوگرم مردان رقابتهای خود را آغاز می کنند که از تيم ملي كشورمان «آرمين هادي پور» در وزن ۵۸- کیلوگرم رو در روي رقبايش قرار مي گيرد.

هادی پور دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار آمریکا و برزیل مبارزه می کند. وی در صورت پیروزی در اولین دیدار باید با یکی از نمایندگان کشورهای چین، مکزیک و یا روسیه برای رسیدن به دیدار نهایی پیکار کند. 

يكشنبه، دوم اسفندماه در دومين روز اين مسابقات تكواندوكاران اوزان ۵۷- كيلوگرم زنان و ۸۰+ كيلوگرم مردان به میدان می روند که «اميد عميدي» نماينده كشورمان در وزن ۸۰+ کیلوگرم ابتدا با تکواندوکاری از برزیل پیکار می کند و سپس به دیدار برنده مبارزه برزیل و امریکا خواهد رفت. عمیدی برای رسیدن به دیدار نهایی  مقابل یکی از نمایندگان ازبکستان، امریکا و یا برزیل قرار بگیرد. 

مهرداد يوسفی مربی بدنساز تیم ملی که دو تکواندوکار کشورمان را در این مسابقات همراهی نکرده بود با آماده شدن روادید روز گذشته برای حضور در این مسابقات راهی برزیل شد.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید