Performancing Metrics

قولی که فتح الله زاده به پیشکسوتان باشگاه استقلال داد | اتاق خبر
کد خبر: 319198
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1394 - 05:34
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به پیشکسوتان این باشگاه وعده داد تلاشش را برای ثبت تعاونی برای حمایت از آنها انجام دهد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان و مدال آوران نسل اول باشگاه استقلال چهارشنبه شب در دفتر علی فتح الله زاده گرد هم آمدند تا ضمن دید و بازدید و یادآوری خاطرات این نشست‌ها را منظم کنند.

فتح الله زاده که میزبان این قهرمانان بود، دراین نشست ضمن خوش آمد گویی اعلام کرد که تلاش خود را برای ثبت تعاونی جهت حمایت از پیشکسوتان باشگاه استقلال خواهد کرد. او تاکید کرد که تنها راهی که می‌توان به صورت رسمی موجودیت داشت همین راه است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد که می‌خواهد کتاب تاریخ استقلال را با صفحات گلاسه در همه رشته‌ها جمع آوری کند و به این ترتیب از پیشکسوتان درخواست کرد برای ماندگار شدن و مرجع شدن این کتاب عکس ها و خاطرات خود را تجمیع کنند تا کتاب مستندی باشد.

در این نشست بزرگانی چون تیمورغیاثی، بهرام مشتاقی، رضا عادل خانی، علی جباری، امیر و مجید احتشام زاده، بهتاش فریبا، حسین فرزامی، روح الله وین، محمد مومنی، فرامرز سنگینی، مانیس میناسین، اکبرکارگر جم، مهدی حاج محمد، جواد قراب، مهدی صابرپور، هادی صالح نیا، تقی اکبری، سعید مراغه چیان، نادر بخشایش، خانم آذر نصیری و... که مدال آوران جهانی و آسیایی در رشته های فوتبال، پرش ارتفاع، کشتی، تنیس، تنیس روی میز، ژیمناستیک، بوکس و ... بودند و همگی از باشگاه استقلال به تیم ملی رفته بودند هرکدام خاطره ای از دوران اوج ورزش خود را ذکر کردند و جویای احوال یک دیگر شدند.

این پیشکسوتان که بیش از سی نفر بودند ضمن تشکر از فتح الله زاده خواستار تداوم این نشست ها شدند که فتح الله زاده به آن‌ها قول داد که ضمن تلاش برای ثبت انجمن پیشکسوتان این نشست ها را بیشتر کند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید