Performancing Metrics

ضرورت تبادل افکار و ارائه نقطه نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی | اتاق خبر
کد خبر: 319199
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1394 - 05:45
رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه این اتاق محور مباحث اقتصادی استان است، بر ضرورت تبادل افکار و ارائه نقطه نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی به عنوان نقشه راه توسعه تاکید کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، علی اصغر جمعه ای در نشست مشترک اعضای هیئت نمایندگان این اتاق بازرگانی سمنان و مشهد با موضوع بررسی عوامل در خود ماندگی اقتصاد ایران، فعالیت اعضای اتاق ها در پسا تحریم و تمرکز در این دوران حساس را خطیر برشمرد و بیان داشت: تبادل و مبادلات افکار اعضای هیئت نمایندگان اتاق های بازرگانی و ارائه نقطه نظرات کارشناسی فعالان اقتصادی می تواند نقشه راه اتاق های بازرگانی باشد.

رئیس اتاق سمنان ادامه داد: به این منظور اولین سفر اعضای هیئت نمایندگان اتاق سمنان به اتاق مشهد میسر و اولین نشست تخصصی با موضوع عوامل در خود ماندگی اقتصاد ایران در اتاق مشهد برگزار شد.

وی توانمندی های اقتصادی استان سمنان را مطلوب دانست و ادامه داد: هر چند به نظر سمنان استان کوچکی از نظر اقتصاد به نظر میرسد  ولی در این استان  واحدهای نمونه ای وجود دارند که در سطح کشور زبانزد و صادرکننده مطلق هستند.

رئیس اتاق سمنان تصریح کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان مدافع اقتصاد استان است و از واحدهای صنعتی  و معدنی که دچار مشکلاتی باشند تا حد توان در محاکم دولتی و قضایی دفاع می کند.

جمعه ای ارتباط و تعامل دولت و دستگاه قضایی با اتاق را بسیار مثبت ارزیابی کرد وگفت:  تمام  مباحث اقتصادی در استان با مشورت  اتاق بازرگانی صورت می پذیرد.  

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست ایده اولین نشست هیئت نمایندگان دو اتاق مشهد و سمنان را فصلی نو از انتقال تجارب اقتصادی برشمرد و بیان داشت: در استان خراسان رضوی اکثر قریب به اتفاق واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی این استان خصوصی هستند و نقش شرکت های دولتی بسیار کمرنگ است.

حسینی گفت: در استان خراسان رضوی تشکل ها، کانون ها و انجمن های صنفی و کارفرمایی گوناگونی داریم که همه این تشکل ها محوریت برنامه های خود را با اتاق بازرگانی مشهد همسو و هم صدا می کنند تا مطالبه واحد و مشترک را درخواست کنند.  

اولین نشست هیئت نمایندگان اتاق های بازرگانی سمنان و مشهد روز شنبه یکم اسفند در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید