Performancing Metrics

تجلیل از رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی | اتاق خبر
کد خبر: 319407
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 04:02
رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران گفت: تجلیل از رهبران کارآفرین، تجلیل از کارآفرینی و تلاش برای پرورش نسل بعدی رهبران کارآفرین در ایران است.

اتاق خبر: سومین کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی و سومین جشنواره رهبران کارآفرین مسلمان امروز شنبه، یکم اسفند 94 در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد و در این مراسم ضمن تقدیر از رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی، رئیس دانشکده کارآفرینی و نایب رئیس اتاق بازرگانی سخنرانی کردند.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ محمدرضا زالی - رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران - با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در حال حاضر ایران بیش از هر زمان دیگری به کارآفرینی نیاز دارد. اشتیاق کارآفرینانه پایه اصلی کارآفرینی است و احساس مثبت و پایداری کارآفرین را به سوی نوآوری و ایجاد و توسعه کسب و کار نوین سوق می‌دهد.

وی با طرح این سوال که چرا تنها برخی از کارآفرینان موفق قادر به هدایت کسب و کار و سکان‌داری صنایع خود در جامع هستند بیان کرد: این کارآفرینان را اصطلاحاً رهبر کارآفرین می‌نامیم و این رهبران تاثیر مثبت اقتصادی و اجتماعی زیادی در GDP (تولید ناخالص داخلی) کشور دارند.

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با اشاره به ارزش رهبران کارآفرین گفت: اهمیت و ارزش رهبران کارآفرین هنگامی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم در جامعه‌ای مانند ایران که محیط کسب و کار چندان مطلوب نیست، این رهبران نه‌تنها نان‌آور سفره‌های مردم هستند و اشتغالزایی بیش از 1000 نفر داشته‌اند بلکه موفق به صادرات هم شده‌اند.

زالی با بیان اینکه رهبران کارآفرین عاشق کسب و کار، تولید و خدمت به جامعه هستند، افزود: تجلیل از رهبران کارآفرین، تجلیل از کارآفرینی و تلاش برای پرورش نسل بعدی رهبران کارآفرین در ایران است. امیدوارم دانشجویان کسب و کار کارآفرین با الگوبرداری از این رهبران ادامه‌دهنده روش، منش و بینش آنها در زندگی و کسب و کارشان باشند.

در این مراسم که با حضور کارآفرینانی از کشورهای مسلمان انجام گرفته بود، نظام‌الدین فقیه از اعضای برگزارکننده همایش و پدرام سلطانی، نایب‌رئیس اول اتاق بازرگانی به ارائه توضیحاتی درباره این کنفرانس بین‌المللی کارآفرینی و نقش و گفته ایران در محیط کسب و کار پرداختند.

همچنین در پایان افتتاحیه این مراسم از رهبران کارآفرین اقتصادی و اجتماعی تجلیل شد و در ادامه همایش تا پایان امروز کارگروه‌هایی با موضوع کارآفرینی برگزار خواهد شد.کد:94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید