Performancing Metrics

استان ایلام از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار است | اتاق خبر
کد خبر: 319506
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1394 - 20:15
استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: استان ایلام از آمادگی کامل برای انتخابات برخوردار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمدرضا مروارید ظهر شنبه در همایش فرمانداران استان از مجریان انتخابات در استان برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم را خواستار شد.

وی بر حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: مردم استان مردمی دوستدار ولایت و خواستار نظام اسلامی هستند که با جان و دل از کیان اسلامی و ایرانی خود دفاع می کنند و با حضور حداکثری خود در انتخابات برگ زرینی دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

وی بیان داشت: همه کاندیداها در برخورداری از امکانات از شرایط برابر و یکسانی برخوردارند و مدیران و کارکنان ادارات به هیچ وجه حق ندارند از امکانات دولتی به نفع کاندید خاصی بهره گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در ادامه ابراز داشت: تلاش ما حرکت در مدار قانون و تلاش برای سلامت و امنیت انتخابات است بطوری که مردم همه از نتایج آن ابراز رضایت داشته باشند.

حسین کلانتری با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های شهرستانها برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات، گفت: در برگزاری فرایند انتخابات همه دستگاه های اجرایی موظفند تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز در شهرستانها و بخش های تابعه استان را در اختیار فرمانداران و بخشداران قرار دهند.

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید