Performancing Metrics

بستن راه نفوذ وظیفه افراد و نهادی خاص نیست | اتاق خبر
کد خبر: 319538
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 08:11
آیت الله حسینی بوشهری:
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید مواظب باشیم که دشمن از چه راهی می‌خواهد نفوذ کند؛ این وظیفه افراد و نهادهای خاص نیست بلکه وظیفه تک تک افراد جامعه است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، آیت الله حسینی بوشهری بعد از ظهر شنبه در جمع سادات شهرستان دیلم گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است و استمرار انقلاب عمدتا بر دوش شما مردم بوده و بار انقلاب بر عهده مردمی با شاخصه‌های ارزشمند است.

کاندیدای پنجمین دوره از مجلس خبرگان رهبری افزود: ملتی داریم که سختی‌ها را به جان می‌خرد، مشکلات را تحمل می‌کند و در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت می‌کند؛ این ملت می‌تواند فشارها و تهدیدهای بیشتری را تحمل کند.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: دشمنان تبلیغات خود را با برنامه‌ریزی دقیق انجام داده‌اند تا ملت ایران را نسبت به انقلاب دلسرد کنند و نیروهای خود را بسیج کرده تا مردم را از مسیر منحرف کنند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم دوست و دشمن را خوب می‌شناسند، ابراز کرد: دوستان و دشمنان خوب مشخص شده و راه مستقیم و بدون انحراف در زیر چتر ولایت فقیه و رهبری است و افرادی که در همه راه‌ها را رفته باشد مسیر اهل‌بیت را پیدا خواهد کرد.

این مدرس حوزه علمیه عنوان کرد: کسی که در کانال اهل‌بیت حرکت کند در مسیر صراط مستقیم قرار می گیرد و کسی که پیرو اهل‌بیت باشد در صراط مستقیم امیرالمومنین است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این انقلاب به‌عنوان یک سرمایه الهی در اختیار ما است که با آبروی پاکان و نیکان ذخیره شد و خروجی این آبرو به دست امام به پیروزی رسید.

وی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم دچار انحراف شویم چون کسانی که خود را با این انقلاب پیوند می‌دهند سخنی جز کلام اهل‌بیت به زبان نمی‌آورند، این حرکت ماندگاری انقلاب را به همراه دارد.

حسینی بوشهری تاکید کرد: باید مواظب باشیم که کجای این انقلاب مورد تهدید قرار می‌گیرد و دشمن از چه راهی می‌خواهد نفوذ پیدا کند؛ این وظیفه افراد و نهادهای خاص نیست بلکه وظیفه تک تک افراد جامعه است .

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم باید خود را آماده کنند تا هر گاه به انقلاب تعرض شود در برابر دشمنان بایستند و باید در برابر صحنه‌هایی که برای انقلاب ایجاد می‌شود مراقب باشیم و غفلت از این صحنه‌ها مهیا کننده شرایط نفوذ برای دشمنان است.

رئیس حوزه‌های علمیه کشور گفت: معنای ماندن در راه انقلاب همراهی کردن است و اگر انتخابات پیش آید با حضور خود بصیرت و آگاهی را نشان دهیم و هوشیاری نشانه شناخت دوست از دشمن است.

امام جمعه قم افزود: این روزها تمام کارشناسان دشمن بسیج شده‌اند تا تبلیغاتی را بر علیه این نظام و انقلاب انجام دهند که تاثیر گذار باشد و هزاران شگرد پیشه کردند تا در برابر حضور مردم بایستند.

این مدرس حوزه بیان کرد: به لطف الهی توطئه‌های دشمن مانند گذشته به شکست دچار خواهد شد و روز هفت اسفند در کل کشور شمارش آرای مردم شاهد حضور همه افراد واجب شرایط خواهیم بود.

وی اذعان کرد: در جمع مردم آمده‌ایم تا پیام انقلاب را مطرح کنیم و انقلاب نیاز به حمایت دارد که برای نگه داشتن آن نیاز به بصیرت است.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید