Performancing Metrics

اسکار را چه کسانی می دهند؟ از هنری کاویل تا راسل کرو | اتاق خبر
کد خبر: 319540
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 10:35

به گزارش اتاق خبر، مورگان فریمن و جان لجند به جمع اهداکنندگان جوایز اسکار 2016 پیوستند. برگزارکنندگان هشتاد و هشتمین دوره اهدای جوایز سالانه آکادمی پیش از این از حضور بعضی چهره‌های سرشناس هالیوود از جمله جی جی آبرامز کارگردان بخش هفتم «جنگ‌های ستاره‌ای»، ساشا بارون کوهن، استیو کارل، بنیسیو دل تورو، لوییس سی. کی. و ... در فهرست اهداکنندگان جوایز امسال خبر داده بودند. 

از بین چهره‌های معروف دنیای موسیقی که قرار است در مراسم هفته آینده به روی صحنه بروند می‌توان به فارل، لیدی گاگا، ویکند و سم اسمیت – خواننده ترانه «اسپکتر» فیلم آخر جیمز باند – اشاره کرد. انترتینمنت ویکلی گزارش داده، دیو گرول خواننده و آهنگساز موسیقی راک نیز «اجرای ویژه‌ای» را برای حضور در این مراسم تدارک دیده است. این اولین‌بار است که گرول در مراسم اسکار روی صحنه می‌رود.
سایت رسمی اسکار پیش از این حضور چهره‌های سرشناسی مانند هنری کاویل، راسل کرو، بنیسیو دل تورو، کریس ایونز، تینا فی، رایان گاسلینگ و لوییس سی.کی. به عنوان اهداکنندگان جوایز امسال خبر داده بود.  
هشتاد و هشتمین مراسم اسکار یکشنبه 28 فوریه (بامداد دوشنبه 10 اسفند) با اجرای کریس راک در دالبی‌تیه‌تر هالیوود برگزار می‌شود و پخش زنده آن از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی (ABC) انجام می‌شود.

اتاق خبر - گروه فرهنگی / شادی پشنگ

 
 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید