Performancing Metrics

خواننده «زیر آسمون شهر» بازمی‌گردد/ در تدارک آلبوم و کنسرت | اتاق خبر
کد خبر: 319563
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 11:49
امیر تاجیک بعد از مدت ها دوری از صحنه های اجرای زنده و تولید آلبوم مشغول جمع آوری تازه ترین اثر موسیقایی اش برای انتشار در بازار است.

 به گزارش اتاق خبر، امیر تاجیک درباره تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود اینگونه توضیح داد: هم اکنون مشغول جمع آوری قطعات تازه ترین آلبوم خود هستم که با همراهی برادرم امید تاجیک در حال تهیه است. در این آلبوم تلاش کردیم قطعاتی به سبک مدرن تولید کنیم تا این فضا مقدمه‌ای برای حضور دوبار‌ه‌ام در عرصه موسیقی باشد.

وی ادامه داد: در این آلبوم با هنرمندانی چون علیرضا آذر، محمدرضا نیکفر، میلاد بابایی و دوستان و همکاران جوان و کاربلد دیگرم مشغول گردآوری قطعات هستیم که فکر می کنم فصل جدیدی در فعالیت هایم خواهد بود.

 تاجیک درباره محتوای این آلبوم نیز بیان کرد: اگر بخواهیم بمانیم نباید فقط روی گذشته تاکید داشته باشیم و باید با افکار جدید و نوآوری‌ها ساخته‌هایمان را متناسب با تحولات جامعه جلو ببریم. ما هم با این دید آثار جدید را تولید می کنیم. این مساله را با تک آهنگ هایی که در این مدت منتشر کردیم و چند تک آهنگی که پیش از انتشار آلبوم منتشر می کنیم، ثابت کرده و می کنیم.

این خواننده موسیقی پاپ که با خوانش تیتراژ سریال «زیر آسمون شهر» شناخته شده است در پایان گفت: همچنین به طور کاملا مدون و برنامه ریزی شده برای برگزاری کنسرت جدید اقدام می‌کنیم و طی این مدت با نوازندگان بسیاری همکاری را آغاز کرده ایم و چند اجرای بسیار خوب در شهرستان‌های مختلف خواهیم داشت و در حال آماده شدن برای کنسرت بزرگ تهران هستیم که اگر خدا بخواهد خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید