Performancing Metrics

یادمان شهید باکری سال آینده تکمیل می شود | اتاق خبر
کد خبر: 319594
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 00:22
معاون شهردار ارومیه:
معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: فاز اول پروژه یادمان شهید باکری توسط شهرداری ارومیه نیمه اول سال ۹۵ در ارومیه افتتاح می‌شود.

اتاق خبر- معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: فاز اول پروژه یادمان شهید باکری توسط شهرداری ارومیه نیمه اول سال ۹۵ در ارومیه افتتاح می‌شود.

رضا جوان‌ کیا عصر شنبه در جریان بازدید خبرنگاران از طرح های عمرانی شهرداری ارومیه اظهارداشت: این طرح هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز نخست آن نیمه نخست سال آینده آماده بهره برداری می شود.

وی اعتبار اولیه این یادمان ۸۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: کلیات این مجموعه فرهنگی در اسفند سال ۹۵ و همزمان با سالروز شهادت باکری در ارومیه افتتاح می‌شود.

جوان‌ کیا از آغاز عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سرو خبر داد گفت: از اهداف اصلی اجرای این پروژه ۳۲ کیلومتری، رفع مشکل ترافیکی شهر و دسترسی آسان به باغ رضوان است چون در مناسبت‌های خاص با معضل ترافیک در شهر مواجه می‌شویم.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه بیان کرد: به واسطه پروژه‌های عمرانی شهرداری ارومیه، برای ۱۶ هزار نفر زمینه اشتغالزایی فراهم شده است.

جوان کیا با اعلام اینکه مجموع بودجه مصوب شهرداری ارومیه در سال آینده یک هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان و حجم پروژه‌های عمرانی ۹۰ درصد است افزود: شاخص‌ترین پروژه سال ۹۵ پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح آذربایجان است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه با اشاره به سایر پروژه‌های مهم سال آینده گفت: پروژه‌های تکمیلی تقاطع مولوی و زیرگذر مدرس و نیز پروژه تراموای شهری ارومیه که کمترین آسیب زیست محیطی را داشته و از بابت حمل و نقل عمومی تاثیر بسیار و کمترین تبعات اجتماعی را دارد برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به رینگ دوم کمربندی ارومیه عنوان کرد: اگر این پروژه در سال آینده اجرایی شود ۶۰ درصد ترافیک هسته مرکزی شهر ارومیه را از مرکز شهر به رینگ‌های اول و دوم منتقل می‌کند.

جوان‌کیا از پروژه شهربازی ارومیه خبر داد و افزود: این پروژه با رقم ۲۵ میلیارد تومان در حال اجرا بوده و تجهیزات آن از کشور ایتالیا وارد شده است و در ده قسمت وارد شهر ارومیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه پارک سلامت نیز برای سال آینده پیش‌بینی شده است اظهار داشت: در این پروژه پیست دوچرخه‌سواری، چرخ و فلک ۳۲ متری و مسجدی با معماری خاص سنتی ساخته شده و در نوع خود پارکی نمونه محسوب می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه بیان کرد: پارک سلامت ارومیه در شش ماهه نخست امسال و همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود.

منبع: مهر 

94106 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید