Performancing Metrics

منچستریونایتد نباید فان خال را اخراج کند | اتاق خبر
کد خبر: 319643
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 01:34
مویس:
سرمربی سابق منچستریونایتد به حمایت از لوئیس فان خال، سرمربی فعلی این تیم پرداخت.

سرمربی سابق منچستریونایتد به حمایت از لوئیس فان خال، سرمربی فعلی این تیم پرداخت.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از "ورزش سه"، عملکرد ضعیف لوئیس فان خال در منچستریونایتد باعث شده تا شایعات زیادی پیرامون اخراج قریب الوقوع این سرمربی هلندی در رسانه های انگلیسی مطرح شود. با این حال دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد، که خود یک بار سابقه اخراج از این تیم را در کارنامه دارد، معتقد است که مسئولان یونایتد نباید فان خال را از کار برکنار کنند.

مویس پیرامون این مسئله گفت:" به نظر من منچستریونایتد نباید به یک باشگاهی تبدیل شود که همواره سرمربیان خود را اخراج می کند. من از اینکه تنها پس از 10 ماه کار خود را در این باشگاه از دست دادم، بسیار ناامید شدم. یونایتد همواره به خاطر چیزهای با اهمیت تری از اخراج سرمربیان خود در دنیا شناخته می شود. همه از شکست مقابل میتیلند صحبت می کنند در حالی که هنوز بازی برگشت در راه است. یونایتد می تواند با پیروزی در الدترافورد به مرحله بعدی رقابت های لیگ اروپا صعود کند.

یونایتد همچنین دوشنبه شروزبری را در جام حذفی پیش رو دارند و رقابت ها برای آنان در فصل جاری هنوز تمام نشده است. من از تیم انتظار دارم پس از غلبه بر شروزبری، به مرحله بعدی رقابت های لیگ اروپا نیز صعود کند."

به گفته رسانه های انگلیسی لوئیس فان خال، تنها سه بازی برای خروج یونایتد ار بحران فرصت دارد.

منبع: ورزش سه

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید