Performancing Metrics

هادی پور با شکست نماینده برزیل راهی مرحله نیمه نهایی شد | اتاق خبر
کد خبر: 319665
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 01:44
تکواندوکار وزن دوم تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری مقابل نماینده کشور میزبان راهی مرحله نیمه نهایی رقابتهای المپیک آزمایشی شد.

تکواندوکار وزن دوم تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری مقابل نماینده کشور میزبان راهی مرحله نیمه نهایی رقابتهای المپیک آزمایشی شد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، این دوره از رقابتها شامگاه شنبه در پارك المپيك «كاريوكا»  شهر ریودوژانیور آغاز شد که نماینده کشورمان در گام نخست حریف خود را شکست داد. در روز نخست تكواندوكاران اوزان ۴۹- كيلوگرم زنان و ۵۸- كيلوگرم مردان به روی «شی هاپ چانگ» رفتند. 

 «آرمين هادي پور» در وزن ۵۸- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس به مصاف «دانیل سیلوا» نماینده کشور میزبان رفت و قبل از پایان وقت پایانی ۱۶ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی گام نهاد. وی  برای صعود به دیدار نهایی باید با یکی از نمایندگان کشورهای چین، مکزیک و یا روسیه مبارزه کند.

فردا یکشنبه دوم اسفندماه در دومين روز اين مسابقات تكواندوكاران اوزان ۵۷- كيلوگرم زنان و ۸۰+ كيلوگرم مردان به میدان می روند که «اميد عميدي» نماينده كشورمان در وزن ۸۰+ کیلوگرم ابتدا با تکواندوکاری از برزیل پیکار می کند و سپس به دیدار برنده مبارزه برزیل و امریکا خواهد رفت. عمیدی برای رسیدن به دیدار نهایی  مقابل یکی از نمایندگان ازبکستان، امریکا و یا برزیل قرار بگیرد. 

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید