Performancing Metrics

برگزاری مناقصه اتصال منطقه یک آزادراه تهران-شمال به منطقه دو و جاده فعلی چالوس‌ | اتاق خبر
کد خبر: 319766
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1394 - 20:31
مدیرعامل شرکت ساخت با بیان اینکه برای تکمیل هرچه سریع‌تر آزادراه تهران-شمال در حال حاضر ۶ پیمانکار در ۸۴ جبهه کاری مشغول فعالیت هستند، گفت: مناقصه اتصال منطقه یک آزادراه به منطقه دو و جاده موجود چالوس - تهران‌ در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت ساخت با بیان اینکه برای تکمیل هرچه سریع‌تر آزادراه تهران-شمال در حال حاضر ۶ پیمانکار در ۸۴ جبهه کاری مشغول فعالیت هستند، گفت: مناقصه اتصال منطقه یک آزادراه به منطقه دو و جاده موجود چالوس - تهران‌ در حال انجام است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از فارس؛ مدیرعامل شرکت ساخت در بازدید از منطقه یک آزادراه تهران-شمال که با همراهی رئیس بنیاد مستضعفان‌ انجام شد،‌ اظهار داشت: آزادراه تهران - شمال یکی از فعال‌ترین پروژه‌های شرکت ساخت است به نحوی که پروژه در 84 جبهه کاری با 6 پیمانکار در حال تکمیل و ساخت است.

وی افزود: با اولویت قرار دادن قطعه یک و با پیاده‌سازی استراتژی اقتصاد مقاومتی، پنج پیمانکار ایرانی به پروژه افزوده شد و به همراه پیمانکار چینی در حال حاضر 6 پیمانکار در کل این پروژه مشغول هستند.

نورزاد ‌تاکید کرد: در حال حاضر 511 دستگاه ماشین‌آلات و  یک هزار و 710 نفر نیروی انسانی به طور مستقیم در این پروژه فعال هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این قطعه حدود 49 درصد است، افزود: 90 درصد حفاری تونل‌ها به پایان رسیده است و همزمان عملیات لاینینگ هم در حال انجام است که برای این منظور 13 قالب در پروژه در حال استفاده است که بنا داریم این تعداد را تا اردیبهشت به 25 دستگاه ارتقا دهیم و بکارگیری این تعداد قالب در یک پروژه به صورت همزمان بی سابقه است.

وی در توضیح آخرین وضعیت قطعه چهار این آزادراه عنوان کرد: مراحل ایمن‌سازی این قطعه پایان یافته و سایر بخش‌های جاده نیز بررسی شده است و همه نواقص آن با بتن پاشی، میخ‌کوبی و یا نصب سازه‌های بزرگ فلزی 100 درصد مرتفع شده است.

نورزاد با اشاره به پیشرفت 59 درصدی حفاری تونل شرقی البرز اظهار داشت: در قطعه دو این آزادراه، عمده‌ترین موضوع حفاری تونل بلند البرز به طول 6 کیلومتر و 400 است که دو پیمانکار و 107 دستگاه ماشین‌آلات و 334نفر نیروی انسانی در این منطقه فعال هستند و تاکنون 3 هزار و 778 متر آن حفاری شده است.

وی افزود: مطالعات تکمیلی طراحی تونل نیز از سوی پیمانکار ایتالیایی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه دارد.

نورازد در توضیح عملیات احداث منطقه سه این آزادراه عنوان کرد:  مقرر است در منطقه سه آزادراه تهران - شمال به طول 47 کیلومتر حدفاصل پل زنگوله تا سه راهی دشت نظیر، مشاور طراح انتخاب شود.

معان وزیر راه و شهرسازی ‌یادآور شد: هم اکنون قرارداد نظارت بر اجرای تونل شرقی البرز، مطالعات مرحله دوم الکتریکال و مکانیکال منطقه یک، زیباسازی منطقه یک، برگزاری مناقصه محدود برای مشاور و کارگزاری جهت تامین برق در طول مسیر منطقه یک، برگزاری مناقصه اتصال منطقه یک به منطقه دو و جاده موجود چالوس- تهران‌ در حال انجام است.

94111

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید