Performancing Metrics

مسکن مهر معلولان در اردبیل نیازمند مناسب‌سازی است | اتاق خبر
کد خبر: 319825
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 03:20
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل گفت: مسکن مهر معلولان در این استان بی‌توجه به اصول مناسب‌سازی احداث شده و بهزیستی نیازهای ضروری را احصا کرده است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل گفت: مسکن مهر معلولان در این استان بی‌توجه به اصول مناسب‌سازی احداث شده و بهزیستی نیازهای ضروری را احصا کرده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر؛ علی نیک سرشت صبح یکشنبه در جلسه بررسی طرح‌های احداث مسکن معلولان تصریح کرد: مساکنی که به مددجویان سپرده شده مناسب‌سازی نشده است و ما موارد مورد نیاز را احصا و به پیمانکاران اطلاع‌رسانی کردیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد خدمات مسکن و اشتغال ویژه معلولان است و در این خصوص با کمبودی مواجه نیستیم، ادامه داد: سال گذشته ۳۷ واحد مسکن احداث و تحویل شد که برای تکمیل آن یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تخصیص یافته بود.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان با اشاره به تحویل ۳۰ واحد دیگر در دهه فجر افزود: ساخت ۵۱ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول در دستور کار است.

نیک سرشت در خصوص حمایت‌های بهزیستی در تأمین مالی مسکن ادامه داد: در مساکن شهری ۳۰۰ میلیون ریال و در مساکن روستایی ۱۸۰ میلیون ریال متقاضی تسهیلات بلاعوض دریافت می‌کند.

وی با تأکید به اینکه خانواده‌های دارای حداقل دو معلول در اولویت دریافت مسکن هستند و حمایت می‌شوند، اضافه کرد: در احداث مسکن، بنیاد مسکن، بهزیستی و خیرین مشارکت سه‌جانبه دارند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان با اشاره به طی روند احداث پروژه ۴۴ واحدی  شهرک پیله سحران ادامه داد: این پروژه در حال بررسی کارشناسی است که زمین آن از راه و شهرسازی اخذ شده و به‌محض اتمام کلنگ زنی خواهد شد.

94111

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید