Performancing Metrics

هرجا مربی بخواهد بازی می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 319853
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 02:04
شاه‌علیدوست:
روزبه شاه‌علیدوست در دیدار مقابل پرسپولیس در پست غیرتخصصی به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد.

روزبه شاه‌علیدوست در دیدار مقابل پرسپولیس در پست غیرتخصصی به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی از خود برجای بگذارد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از ورزش سه، شاه‌علیدوست در مورد کسب تساوی مقابل پرسپولیس گفت: بازی با تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای تیم‌هایی مثل ما که بازی‌هایشان پخش مستقیم ندارد، خیلی خوب است و کمک می‌کند. بازی با پرسپولیس 6 امتیازی محسوب می شد زیرا در جدول امتیازات ما به هم نزدیک است اگر پرسپولیس ما را می برد فاصله اش بیشتر می شد، اگر ما پرسپولیس را می بردیم آنها یک پله پایین می آمدند. حساسیت بازی را درک کرده بودیم و خیلی خوب بودیم.

او با اشاره به اینکه تحت فشار تماشاچیان پرسپولیس قرار گرفته بودند ادامه داد: فشار تماشاچی ها باعث شد یک نیمه تحت فشار باشیم. آنها واقعا پرتعداد بودند و این مساله یک هشدار برای مسوولان و کسانی است که از کیفیت فوتبال ایراد می‌گیرند پس وقتی بلیت مجانی می شود و مردم می آیند این نشان می دهد تنها مشکلشان بحث هزینه است وگرنه تا بازی ها مجانی می شود، 70هزار نفر به استادیوم می روند.

این بازیکن در مورد به میدان رفتن در پست دفاع راست نظرش را اینگونه بیان کرد: من به مراتب و بالای 90 درصد در پست هافبک دفاعی بازی کرده‌ام اما طبق نظر مربی هر جای زمین می توانند بازی کنند. یادتان باشد در دیدار با سیاه جامگان پشت فوروارد بازی کردم و گل هم زدم به هر حال پشت مهاجم بازی کردن باعث می شود بازیکن بیشتر در چشم باشد. اما سالیان سال است که من به عنوان هافبک دفاعی به میدان می روم.

وقتی از وی سوال شد سایپا امسال می‌تواند کسب سهمیه کند یا خیر پاسخ داد: 5 تیم بالای جدول می توانند قهرمانی بیاورند و یا سهمیه کسب کنند. شانس همه این تیم ها به یک اندازه است. شاید قبلا می‌شد قهرمان لیگ را از 10 هفته قبل حدس زد مثل سپاهان در آن سالی که آقای قلعه‌نویی سرمربیشان بود و آنها بازیکنانی مثل عمادرضا، ابراهیم توره، هادی عقیلی و ... داشتیم اما الان بازیکنان در تیم های مختلف پخش شده اند، برحسب شانس و لطف خدا 5 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند.

شاه‌علیدوست در پایان افزود: امسال مدیرعامل و هیات مدیره کمک کردند تا سایپا بتواند بدهی های دو، سه سال اخیر و معوقاتی که داشته را بدهد، کسانی نتوانسته بود آنها را پرداخت کند اما جا دارد از آقای بیت‌الله رضایی و اعضای هیات مدیره که این موضوع را رفع و رجوع کردند، تشکر کنم.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید