Performancing Metrics

حفظ اصل امانتداری در انتخابات مهمترین اولویت است | اتاق خبر
کد خبر: 319903
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 06:09
استاندار البرز:
استاندار البرز بر حفظ اصل امانتداری در انتخابات تأکید کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از کرج، سیدحمید طهایی عصر امروز در نشست هماهنگی بازرسان انتخابات استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما در برگزاری این انتخابات حفظ اصل امانتداری است.

وی ادامه داد: در این راستا تمامی مسئولان برگزارکننده انتخابات در هیئت‌های نظارت و بازرسی باید این اصل را رعایت کرده و مسئولیت حفظ و حراست از آرای مردم را به درستی انجام دهند.

استاندار البرز تأکید کرد: حفظ رأی مردم از مهمترین حقوقی است که باید به درستی امانتداری شود لذا در انتخابات نباید کوچکترین مشکلی پیش آید.

طهایی تصریح کرد: در این راستا نظارت بر روند حفظ آرای مردم نیز مهمترین وظیفه ناظران و بازرسان است.

در ادامه این مراسم رئیس ستاد بازرسی انتخابات استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: به منظور ارائه آموزش‌ها در زمینه برگزاری انتخابات 105 جلسه آموزشی و توجیهی در 6 شهرستان استان برگزار شده است.

عبادالله کامکار همچنین به وظایف بازرسان انتخابات اشاره کرد و افزود: 120 اطلاعیه برای بازرسان انتخابات استان تاکنون ارسال شده است.

در این مراسم همچنین مدیرکل بازرسی استانداری البرز نیز طی سخنانی با اشاره به نقش مهم بازرسان در انتخابات آتی گفت: در استان البرز هزار و 262 نفر در انتخابات مسئولیت بازرسی را بر عهده دارند.

مهدی حاجی‌وند همچنین با اشاره به تقسیم بازرسان به سه سطح بازرس شعبه، سربازرس و بازرس ارشد،‌افزود: هزار و 138 نفر بازرس، 114 نفر سربازرس در استان و 10 نفر هم بازرس ارشد در کرج وظیفه نظارت و امانتداری آرای مردم را دارند.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید