Performancing Metrics

خدمت‌رسانی ادارات شهرستانی ثبت احوال هرمزگان تا پایان ساعات رأی‌گیری | اتاق خبر
کد خبر: 319912
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 06:53
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان خبر داد
مدیرکل ثبت احوال هرمزگان از فعال بودن ادارات شهرستانی ثبت احوال استان در روز انتخابات تا پایان ساعات رأی‌گیری خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال هرمزگان، مهدی عسکری‌زاده امروز در نشست روسای ادارات ثبت احوال هرمزگان که با محوریت هماهنگی بیشتر برای انتخابات برگزار شد، به نقش این سازمان در برگزاری انتخابات اشاره و اظهار داشت: بی‌شک انتخابات برای هر کشوری به عنوان یک امر مهم و اساسی به حساب می‌آید کما اینکه مردم ایران نیز در این سه دهه اخیر با حضور پرشور خود در انتخابات به خوبی نشان داده‌‌اند که این رویداد از اهمیت بالایی برای توسعه برخوردار است.

وی با بیان اینکه ادارات شهرستانی ثبت احوال استان و اداره کل، طی روز جمعه، روز رای‌گیری دایر خواهد بود، اضافه کرد: در راستای انجام سریع و هر چه بهتر امور تمامی ادارات شهرستانی ثبت احوال در این روز مشغول خدمات‌رسانی به مردم شریف در کل پهنای جغرافیای استان خواهند بود.

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با اشاره به دستاوردهای ثبت احوال هرمزگان طی سال‌های اخیر اظهار داشت: در حال حاضر با ساماندهی دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان در کنار ادارات شهرستانی ثبت احوال توانسته‌ایم در حوزه‌هایی همانند اخذ درخواست شناسنامه مکانیزه و کارت هوشمند ملی از ادارات کل پیشرو و برتر کشور لقب بگیریم.

عسکری‌زاد یادآور شد: ثبت احوال استان پس از موفقیت در اجرای طرح‌هایی همانند طرح پایلوت کارت هوشمند ملی، با ساماندهی و تدابیر اتخاذی موفق به دستیابی به دستاوردهای عمده‌ای در این باب شده است به نحوی که امروز این استان از استان‌های پیشرو در امر طرح کارت ملی هوشمند و صدور شناسنامه مکانیزه به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: خدمات‌رسانی با کیفیت‌تر و سهل‌الوصول‌تر در مدت زمان کمتر همراه با افزایش دقت از جمله اهداف بنیادین ثبت احوال استان به شمار می‌رود که در این راستا امکانات و ابزار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم را نیز فراهم آورده است.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید