Performancing Metrics

لیست ۳۰ نفره اصولگرایان فوق‌العاده کارآمد و منسجم است | اتاق خبر
کد خبر: 319914
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 12:41
زاکانی در همایش بانوان اصولگرا:
کاندیدای لیست اصولگرایان گفت: ما امروز مفتخریم در جمع ۲۲ نفره ائتلاف اصولگرایان که با حضور همه آحاد اصولگرایی تشکیل شد، به نتیجه برسیم آنهم لیستی که فوق‌العاده کارآمد و منسجم است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علیرضا زاکانی کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان در همایش بزرگ «بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان»، اظهار کرد: امروز شرایط آنقدر حساس است که از خارج کشور به جمعی در داخل دیکته می‌شود که به چه کسی رأی بدهید و به چه کسی رأی ندهید و می‌گویند به کسانی که در خط امام (ره) و رهبری هستند و استمرار حرکت در مسیر رهبری را افتخار و اصل برای خود می‌دانند، رأی ندهید.

وی افزود: از خارج کشور می‌گویند به کسانی رأی دهید که دشمن به آنها امید بسته است.

زاکانی تاکید کرد: ما امروز مفتخریم در جمع ۲۲ نفره ائتلاف اصولگرایان که با حضور همه آحاد اصولگرایی تشکیل شد، به نتیجه برسیم و لیست خود را ارائه کنیم؛ این لیست فوق‌العاده کارآمد و منسجم است.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: شورای ائتلاف با توجه به جلسات متعدد و نیازهای جامعه، به جمع‌بندی رسید که این جمع‌بندی قابل قبول و قابل دفاع است.

وی تاکید کرد: ما ضمن حفظ رعایت وحدت و پاسداری از خطوط امام(ره) و رهبری، به افرادی رسیدیم که توجه به نیازهای جامعه را مد نظر قرار دهند و تمرکز خود را به رفع معضلات جامعه معطوف کنند.

زاکانی با اشاره به تصمیم شورای ائتلاف مبنی بر سهیم کردن بانوان در فهرست اصولگرایان، خاطرنشان کرد: ما تصمیم گرفتیم در بخش خواهران، عناصری را انتخاب کنیم که مابه‌ازای آن، تأثیرگذاری در حوزه بانوان فراتر از گذشته باشد. سعی شد بانوانی که انتخاب می‌شوند بتوانند نمایندگی قشر زنان را داشته و صاحب تخصص بوده تا در خط انقلاب، امام و شهدا باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: امیدوارم در این مقطع حساس که دشمنان فرصت را مغتنم شمردند و مسیری را دنبال کردند که تعجب عده‌ای را برانگیخته است، ما بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم. امروز در انگلیس و آمریکا برای انتخابات ایران، روزشمار در نظر گرفته شده که گویی انتخابات آمریکا و انگلیس در پیش است؛ اما در عین حال تقلای آنها در قبال انتخابات مجلس برای ما کاملاً قابل حس و درک است.

وی با بیان اینکه مجلس دهم با توجه به شرایط ممتازی که کشور در آن قرار گرفته، از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم اکثریت مجلس را از معتقدان به انقلاب اسلامی و کسانی که به دنبال رفع مشکلات مردم هستیم، قرار دهیم و تلاش کنیم با سازماندهی اطرافیان و توصیه به آشنایان، سبب این شویم که دیگران پای صندوق‌های رأی بیایند و به هر ۳۰ نفر لیست رأی بدهند.

زاکانی با اشاره به عملکرد برخی نمایندگان فعلی مجلس در موضوع برجام، گفت: ممکن است مواضع برخی نمایندگان در موضوع برجام مورد پسند شما نباشد، اما باید بدانید که آنها احساس کردند که به وظیفه‌شان عمل می‌کنند؛ این موضوع باید برای ما قابل فهم باشد. بنابراین اگر به یک نفر از لیست اصولگرایان رأی ندهید، راه را برای رقیب باز کردید.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تاکید کرد: از مجلس مهمتر، مجلس خبرگان رهبری است زیرا ما در این ۳۷ سال فهمیدیم که عمود خیمه انقلاب، رهبری است.

وی افزود: این یک افتخار برای ما بود که نایب امام زمان (عج) اداره کشور را در دست گرفت، اما عده‌ای احساس می‌کنند که نمی‌توانند مسیر انقلاب را به درستی دنبال کنند؛ از این رو راحت‌ترین راه برای آنها این است که از رهبری انتقام بگیرند.

زاکانی تصریح کرد: آنها مسیر انتقام از رهبری را به واسطه محبوبیت بالا و عمق ایمان و اعتقاد مردم به ایشان با مقابل رهبری ایستادن، می‌پیمایند؛ بنابراین سعی می‌کنند با انحراف و ایجاد زمینه دور زدن افکار عمومی و اغواگری، از درون صندوق رأی عناصری را درآورند که مانع رهبری باشد.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان در پایان تاکید کرد: ما وظیفه داریم در میدان باشیم و به آنهایی که چنین خواب و خیالی دارند، بگوییم زحمت خود را زیاد می‌کنید و مطمئن باشید که انقلاب اسلامی روز به روز پرتوان و شاداب‌تر حرکت رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید