Performancing Metrics

مجلسی انتخاب کنیم که بار رهبری را کم کند | اتاق خبر
کد خبر: 319916
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 12:46
کوثری در همایش جمعیت ایثارگران:
عضو ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: مجلس فعلی در جاهایی خوب عمل کرد و در جاهایی نیز امتحان خوبی پس نداد، اما باید با دقت مجلس انتخاب کنیم که بار رهبری را کم کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس عصر امروز در همایش ائتلاف بزرگ اصولگرایان که با میزبانی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بر اساس تفکر ایثار و شهادت پایه گذاری شده است اظهار داشت: استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل و همه کسانی که در برابر ما صف آرایی کرده اند، چشم دیدن این تفکر را ندارند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس الگویی شد تا براساس آن امروز در برابر تمام دشمنان قسم خورده حرف برای گفتن داریم.

کوثری تصریح کرد: اگر روزی می گفتند که انتخابات باید تحریم شود و به عوامل داخلی خط می دادند و در مرحله بعدی نیز برخی عوامل خود را به طور پنهانی وارد صحنه کردند که آنها رای بیاورند، امروز دیگر با صراحت وارد عرصه شده اند و می گویند که مثلا به آقای هاشمی رای بدهید و به آقایان جنتی، یزدی، موحدی کرمانی و مصباح یزدی رای ندهید.

عضو ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: در چنین شرایطی باید توجه داشته باشیم که موقعیت بسیار حساس است و اگر مسئولیت مجددا بر دوش ما قرار گرفت باید بدانیم که این مسئولیت به مراتب از دوران دفاع مقدس سنگین تر است؛ چراکه امروز حتی از جبهه اصولگرایی استفاده می کنند تا رای جمع کنند.

وی با بیان اینکه مردم ما امتحان پس داده اند و کار را تا آخر پیش می برند، افزود: هیچکدام از این برادران عضو ائتلاف اصراری به انتخاب شدن ندارند و فقط براساس احساس تکلیف به میدان آمده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس فعلی در جاهایی خوب بود و در جاهایی نیز امتحان خوبی پس نداد، اما هر نماینده مجلس یک رای دارد، لذا باید با دقت نمایندگانی انتخاب کنیم که بار رهبری را کم کنند.

کوثری با اشاره به حضور دو فرزند مقام معظم رهبری در جبهه در دوران دفاع مقدس، گفت: مقام معظم رهبری که آن زمان رئیس جمهور بودند به فرماندهان توصیه کرده بودند و گفته بودند که اگر دو فرزند من شهید شدند یا مجروح شدند مشکلی ندارم، اما مراقب باشید که اسیر نشوند؛ بعد از سال ها از اتمام جنگ وقتی در سال ۷۸ به همراه جمعی از نیروهای لشکر محمد رسول الله (ص) خدمت ایشان رسیدیم، یکی از همراهان راز این توصیه را از ایشان پرسید.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پاسخ فرمودند که اگر فرزندان من اسیر و شناسایی می شدند، دشمن می خواست که از من امتیاز بگیرد و من هم امتیاز بده نیستم.

عضو ائتلاف اصولگرایان افزود: زمان گذشت تا سال ۸۸ که آن فتنه و قشقرق را به راه انداختند؛ حضرت آقا باز هم در خطبه های نماز جمعه به نوعی فرمودند که من امتیاز بده نیستم؛ اینها نشان می دهد که وقتی کسی برای خدا مسئولیت می پذیرد نه در برابر فرزند خود و در برابر هیچکسی و هیچ فشار و زوری امتیاز نمی دهد و محکم می ایستد و ما نیز باید قدردان این نظام و رهبری باشیم.

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید