Performancing Metrics

جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان میاندوروی برگزار شد | اتاق خبر
کد خبر: 319947
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 14:22
در آستانه انتخابات هفتم اسفند
جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان میاندورودی در آستانه انتخابات هفتم اسفند با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس در شهرستان میاندورود، ارسطو قادری امشب در مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش‌آموزان دبیرستان کمیل روستای دارابکلا، اظهار کرد: جامعه اسلامی با مدیریت و درایت رهبری و حضور جوانان فعال، اتحاد اسلامی را به ارمغان آورد و هم‌چنین شهدای گرانقدری که برای حفظ اسلام و نظام با تمام وجود در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: قانون در مدیریت جامعه صراحت دارد و کشور با اتکا به آرای عمومی مدیریت می‌شود و همه در این امر سهیم هستیم، زیرا انتخابات از راه همه‌پرسی و بر مبنای قانون پایه‌گذاری شده است.

فرماندار میاندورود خاطرنشان کرد: امام راحل بارها از انتخابات به‌عنوان وظیفه دینی، اسلامی و انقلابی یاد کرده و به‌خوبی گویای اتحاد و خلق حماسه سیاسی در جامعه اسلامی است که باید آن را قدر بدانیم.

قادری با بیان اینکه مظهر اقتدار نظام به انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بستگی دارد، تصریح کرد: همه ما باید در انتخاب فرد اصلح با آگاهی و بینش عمل کنیم، دولت در انتخابات مجری قانون است و باید همه شرایط رقابت صحیح را برقرار کرده و این انقلاب را به جهانیان صادر کنیم.

وی با اشاره به صلاحیت و عدم صلاحیت کاندیداها گفت: این معیار فقط در چارچوب قانون و مراجع قانونی است و هیچ ارگانی طرفدار کاندیدای خاصی نیست و نباید در این امر بزرگ‌نمایی کنیم، برگزاری جشن تکلیف سیاسی بیانگر شکل‌گیری وظایف دانش‌آموزانی است که به سن قانونی برای انتخابات رسیده و باید با هوشیاری عمل کرد.

قادری تصریح کرد: 6 کشور قدرتمند در برابر ایران زانو زده و به این موضوع رسیده‌اند که اتحاد در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخودار است.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود نیز حاشیه این مراسم گفت: دانش‌آموزانی که به بلوغ سنی در انتخابات رسیدند، باید در این امر تأثیرگذار شرکت کنند، زیرا در قانون اساسی اشاره شد کسانی که به سن قانونی رسیدند شرکت در انتخابات یک مهم و ضروری است.

بهروز عرب‌خزائلی با بیان اینکه حماسه سیاسی باعث ایجاد امنیت در جامعه اسلامی شده است، تصریح کرد: حضور همه آحاد مردم در انتخابات بیانگر اتحاد همه جانبه در دفاع از نظام و رهبری است که باید به آن توجه کنیم.

خاطرنشان کرد: رأی و نظرمان بیانگر میزان خرد ماست و باید در انتخاب افرادی که در حل مشکلات منطقه تأثیرگذار هستند، با آگاهی عمل کینم.

وی گفت: انتخابات پیش‌رو یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که همه ما در آن سهیم هستیم، سرنوشت این کشور به دست جوانان برنامه‌ریزی شده و باید این همدلی را قدر بدانیم.

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید