Performancing Metrics

دختر13ساله برای ازدواج نکردن با مرد40ساله از خانه فرار کرد و به دامی دیگر افتاد | اتاق خبر
کد خبر: 320024
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 20:02
ایران نوشت:دختر نوجوانی که به خاطر مشکلات خانوادگی از خانه فرار کرده بود پس از سه شبانه‌روز دستگیر شد.

اتاق خبر - مریم 13 سال دارد و سه روز پیش با تماس پسری که با او دوست بوده است فرار کرد و افسران پلیس زن کلانتری 34 بانوان مشهد این دختر را دستگیر کردند.

مریم در تحقیقات ابتدایی اظهار داشت: از زندگی خسته شده‌ام. پدرم به مواد مخدر اعتیاد دارد و خودش هم توزیع‌کننده مواد است. دختر نوجوان آهی کشید و افزود: مادرم هم وضعیت خوبی ندارد و من از این رفتارها عذاب می‌کشم. حدود 6 ماه پیش بود که با پسری به نام امیر دوست شدم. وقتی برایش توضیح دادم چه مشکلاتی دارم به من قول ازدواج داد. تنها دلخوشی‌ام در زندگی حرف‌های این پسر بود. مریم اشک‌هایش را پاک کرد و افزود: از مدتی پیش متوجه نگاه‌های مرد 40 ساله‌ای شدم که به خانه ما رفت و آمد داشت. یک روز فهمیدم این مرد از من خواستگاری کرده و پدر و مادرم می‌خواهند در ازای گرفتن پول مرا به عقد او در بیاورند. هرچه در این باره با مادرم صحبت کردم فایده‌ای نداشت به‌خاطر همین از خانه فرار کردم اما پس از سه شبانه روز دربه‌دری فهمیدم امیر هم دروغگو بود.

رئیس پلیس مشهد با ابراز تأسف از وقوع چنین آسیب‌هایی گفت: دختر نوجوان به مراجع قضایی معرفی شده است. سرهنگ حجت نیک‌مرام اظهار داشت: بی‌توجهی به اصول خود مراقبتی و گرفتاری در دام اعتیاد به مواد مخدر نه تنها سرنوشت افراد گرفتار در این بلای خانمانسوز را به تاراج می‌دهد بلکه زندگی فرزندان این خانواده‌های آشفته را نیز با خطرات و تهدیدهای زیادی روبه‌رو می‌کند.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید