Performancing Metrics

استقبال صنوف طلا و خواربار فروش اردبیل از نصب صندوق مکانیزه فروش | اتاق خبر
کد خبر: 320033
تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394 - 20:45
رئیس اتاق اصناف اردبیل خبر داد
رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: دور از انصاف است که صنوف را در شرایط رکود اقتصادی از حیث نبود صندوق فروش متحمل جرائم سنگین کنیم.

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: دور از انصاف است که صنوف را در شرایط رکود اقتصادی از حیث نبود صندوق فروش متحمل جرائم سنگین کنیم.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از اتاق اصناف ایران، شاپور رضایی افشار در خصوص اجرای صندوق مکانیزه فروش در واحدهای صنفی اردبیل گفت: اداره دارایی باید صندوق های مکانیزه فروش را به صورت رایگان در اختیار صنوف بگذارد.
وی ضمن اشاره به رکود شدید بازار بر این نکته تاکید کرد: در سال جاری وضعیت کسب و کار در شرایط نامساعدی قرار داشت به همین دلیل ما هم تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه های بهاره را در اردبیل برگزار نکنیم تا اصناف در ماه پایانی سال درآمد کسب کنند.
رضایی افشار تصریح کرد: اگرچه اجرای صندوق مکانیزه فروش برحسب وظیفه قانونی ضرورت دارد اما با توجه به نبودِ زیرساخت های قانونی، دور از انصاف است که اصناف را از این منظر تحت فشار بگذاریم و در شرایط رکود اقتصادی، آنها را متحمل جرائم سنگین کنیم.
وی در عین حال به این نکته اشاره کرد که هم اینک طلافروشان و خواربار فروشان اردبیل از اجرای صندوق مکانیزه فروش استقبال و واحدهای صنفی خود را به این سامانه مجهز کرده اند.

منبع: اتاق اصناف ایران

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید