Performancing Metrics

پرداخت مطالبات قطعه‌سازان به 90روز رسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 320104
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1394 - 02:11
مدیرعامل یک شرکت قطعه‌ساز گفت: در زمان تحریم‌ها مطالبات معوق ما از ایران‌خودرو به 180 روز نیز رسیده بود اما اکنون فرآیند پرداخت ها به 90 روز رسیده است.

اتاق خبر: حمیدرضا صمدی اظهار کرد: متاسفانه شرایط بازار در اوایل پاییز امسال و توقع نادرست برای کاهش قیمت خودرو موجب تاثیرپذیری خودروسازان و قطعه سازان شد که باعث شد زمان پرداخت مطالبات قطعه سازان به 120 روز برسد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی حمایت تمام قد دولت را لازمه ادامه حیات صنعت کشور از جمله خودرو،‌ فولاد، پتروشیمی و نظایر آن دانست و گفت: تسهیلاتی که برای حمایت از خودروسازان درنظر گرفته شده به صورت کامل پرداخت نشده و دولت باید از محل سرمایه درگردش نسبت به حمایت همه جانبه از صنعت اقدام کند.

او از حضور شرکت های خودروساز بین المللی در ایران استقبال کرد و ضمن مثبت خواندن تغییرات پیش رو گفت: صنعت ما با این تغییرات به سمت افق‌های روشن حرکت می کند و روند حرکت باید طوری باشد که بیشترین هم افزایی را داشته باشیم.

صمدی آغاز دوره جدید همکاری با شرکت پژو را مثبت ارزیابی کرد و ضمن اشاره به نشست قطعه سازان ایرانی و پژو گفت: علاوه بر این که پژو با بازار خودروی ایران آشنایی دارد،‌ ما هم ساختار این شرکت را می شناسیم و می توانیم در زمینه داخلی سازی محصولات در زمان کوتاه تری به نتیجه برسیم.

وی اشتغال را از جمله نتایج مفید و مهم همکاریهای بین المللی دانست و گفت: باید در مورد نحوه همکاری ها و سرمایه‌گذاری های اولیه هر چه سریع تر تصمیم گیری شود تا علاوه بر جلوگیری از ورود قطعات خارجی، مانع بیکار شدن جوانان کشور شویم.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید